Stavanger Oilers

Haaland
09-26-2003, 11:52 AM
Kan suksessen til Oilers fortsette?

Etter 5-1 mot LIK og 10-0 mot M/S (ok, kanskje ikke ligaens beste lag..) må man mesten spørr: Kan Oilers klare sluttspill?

Tviler på at de kan "ta gullet hjem", men kanskje kan de komme ett stykke på vei?

KJØR DEBATT!

rangers
09-26-2003, 12:27 PM
Kan suksessen til Oilers fortsette?

Etter 5-1 mot LIK og 10-0 mot M/S (ok, kanskje ikke ligaens beste lag..) må man mesten spørr: Kan Oilers klare sluttspill?

Tviler på at de kan "ta gullet hjem", men kanskje kan de komme ett stykke på vei?

KJØR DEBATT!

Hehe, godt at du e optimistiske Kjetil! Oilers e jo et bra lag, spesielt offensivt, men defensivt er d nok langt fra bra nok til å ta gullet hjem...
Kan jo alltids håba uansett!!

Heia Oilers!! :handclap:

ratsgirl
09-26-2003, 05:26 PM
Bergen Flyers!!

ok..kanskje ikke.

rangers
09-27-2003, 11:33 AM
Bergen Flyers!!

ok..kanskje ikke.

Skal ikke Oilers møte Flyers snart da? Haaland, du har svaret!

rangers
09-28-2003, 11:04 AM
D blei tab d! 3-2 Flyers! :mad: :mad:

ratsgirl
09-28-2003, 01:36 PM
hurra! go flyers, go!

Haaland
09-29-2003, 12:16 AM
Ja, det va sykt dårligt. Di e altfor slakke defensivt, samtidigt som di misse på bortimod ALLE sjanser framover...

Tommy Edlund e altfor dårlige! Di må handla någen nye! NU!

Kanskje ein finne eller 2? :p

Haaland
09-30-2003, 12:01 AM
...og Oilers forsøke nå OFFISIELT å henta ein nye finne! :handclap:

rangers
10-01-2003, 11:50 PM
...og Oilers forsøke nå OFFISIELT å henta ein nye finne! :handclap:

Ennå ein finne te byen?! Ka faen e dette Haaland?

Haaland
10-02-2003, 12:02 AM
Ennå ein finne te byen?! Ka faen e dette Haaland?

Ja, det e litt slakkt, eg kan ver enige i det.. MEN! Tingen e den at di norske forsvarerne (Tommy Edlund) te Oilers ikkje e så jysla flinke... :rolleyes:

Så då blir det et nytt finskt talent.

Men det e klart det hadde vært litt kulere med ein nordmann.

rangers
10-03-2003, 06:12 AM
Ja, det e litt slakkt, eg kan ver enige i det.. MEN! Tingen e den at di norske forsvarerne (Tommy Edlund) te Oilers ikkje e så jysla flinke... :rolleyes:

Så då blir det et nytt finskt talent.

Men det e klart det hadde vært litt kulere med ein nordmann.

Norsk er best, ingen tvil om den saken nei!

ratsgirl
10-09-2003, 11:18 AM
vi trenger visst et par nye finner og! :D

http://www.bt.no/sport/ishockey/article200070

Bergen Flyers fikk så hatten passet og vel så det i kveldens hjemmemøte med Vålerenga i Bergenshallen. Til slutt ble det tap med hele 1-10 for Flyers.

Det ble etter hvert spill mot ett mål og enveiskjøring i Bergenshallen. Etter 3-1 til VIF i første periode, valset østlendingene over Flyers i de to neste periodene.

Før sisteperioden sto det solide 7-1 til Vålerenga. Flyers resignerte midtveis i perioden. Til slutt sto det 1-10 på lystaveln.

Kvaliteten på kampen var ikke all verden, men Bergen Flyers var det klart dårligste laget.

Flyers eneste mål i kampen kom etter 16:20 i første peridoe da Marcus Magnusson styrte inn et skudd fra Pål Erik Glomsaas og satte pucken i mål til 1-3.

rangers
10-19-2003, 12:25 PM
Tenkte eg måtte slenga inn et lide innlegg om det fantastiske spele te Oilers den siste tiå. I de 3 siste kampane e ingen andre enn Vålerenga (!), Frisk Asker og Stjernen eller Sparta ;) slått! Heilt fantastisk spelt av guttane. Kjetil du vett merr?!

Haaland
10-21-2003, 12:16 PM
Tenkte eg måtte slenga inn et lide innlegg om det fantastiske spele te Oilers den siste tiå. I de 3 siste kampane e ingen andre enn Vålerenga (!), Frisk Asker og Stjernen eller Sparta ;) slått! Heilt fantastisk spelt av guttane. Kjetil du vett merr?!

Det gjørr eg vett du!

Ja, Oilers har verkeligen tatt av i det sista. I forgårs va der FESTHOCKEY mot Stjernen i siddishallen! Stavanger Oilers utligna te 4-4 i mindretall seint 2. periode for så å KNUSA di 4-0 i 3. periode med 6-2målet som den stora perlå. #9 Arne Valseth starta med pucken bag eget mål og cruiste øve HEILE banen og lurte av ALLE Stjernen-stjernene (p-p-på ein måde...) og lyfta pucken opp i krysset over høyrearmen te stjernenkeeper Mathiesen!

Men i dagens bortekamp mot Lillehammer sko det ikkje gå liga greit... Oilers blei desverre slått 3-2 e.s.s. Så får me håba at dette bare va ein glipp, og at me forsatte der me slapp mot Stjernen neste kamp.

Ser di Stjerner i Rangers óg for tiå? (elle någe...) Tebage te deg Kristian!

rangers
10-22-2003, 06:07 AM
Det gjørr eg vett du!

Ja, Oilers har verkeligen tatt av i det sista. I forgårs va der FESTHOCKEY mot Stjernen i siddishallen! Stavanger Oilers utligna te 4-4 i mindretall seint 2. periode for så å KNUSA di 4-0 i 3. periode med 6-2målet som den stora perlå. #9 Arne Valseth starta med pucken bag eget mål og cruiste øve HEILE banen og lurte av ALLE Stjernen-stjernene (p-p-på ein måde...) og lyfta pucken opp i krysset over høyrearmen te stjernenkeeper Mathiesen!

Men i dagens bortekamp mot Lillehammer sko det ikkje gå liga greit... Oilers blei desverre slått 3-2 e.s.s. Så får me håba at dette bare va ein glipp, og at me forsatte der me slapp mot Stjernen neste kamp.

Ser di Stjerner i Rangers óg for tiå? (elle någe...) Tebage te deg Kristian!

D e akkurat d de ikkje gjørr! :mad: Fekk sin fysste seier på mandagsnattå mod Florida i MSG. Har nå 1-2-2-0 stat eller någe. 1 seier, 2 tab og 2 U. De e faktisk på ein 3 game unbeaten streak i MSG! Desverre tog Lindros kvelden tiligt på mandag og e ude i 2-4 uger :rant:
Får nå bare håba de holde formen de neste 4 kampane p-p-på ein måde ;)

Ka e d de seie Anders?
Blackhawks - Zhamnov og Daze = No playoffs
Rangers - Leetch, Lindros og Bure = No playoffs

Kjekt e d nå me hockey uansett! Vil og benytta sjansen te å oppfordra alle te å skru på canal +en natt te søndag klokkå 1. Då e d duka for topp-oppgjør i New York. Rangers tar imod Red Wings i MSG. Bler fantastisk å se guttane igjen! :D

Max Denby
10-22-2003, 08:57 PM
Ka e d de seie Anders?
Blackhawks - Zhamnov og Daze = No playoffs
Rangers - Leetch, Lindros og Bure = No playoffs

Sikkert noe sant der...problemet er at blackhawks spiller like dårlig MED daze og zhamnov

Haaland
10-23-2003, 05:44 AM
Men e du med i hallen på søndag? ...eller mandag...?

Bonusrunde 1. mod TIK

rangers
10-23-2003, 06:34 AM
Men e du med i hallen på søndag? ...eller mandag...?

Bonusrunde 1. mod TIK

Hehe, ja! E vel ei goe oppladning te Madison Square Garden det! Nesten ligå høge stemning...NESTEN! ;)

Haaland
10-26-2003, 11:29 AM
Hehe, ja! E vel ei goe oppladning te Madison Square Garden det! Nesten ligå høge stemning...NESTEN! ;)

Sant nok, men eg må få sitera Lene Marlin: "You weren't there"

Haaland
10-26-2003, 11:32 AM
Og Oilers vant 2-1 og klatra te 4. plass! Dette lukte sluttspel!

rangers
10-26-2003, 11:34 AM
Sant nok, men eg må få sitera Lene Marlin: "You weren't there"

Nei va ikkje d....Eg va på Bryne og såg Rosenborg senna Bryne ner i 1 Divisjon isteden!

Haaland
10-26-2003, 11:38 AM
Nei va ikkje d....Eg va på Bryne og såg Rosenborg senna Bryne ner i 1 Divisjon isteden!

men det va jo tidligere på dagen! Reise du på torsdag eller e du med då? Mod M/S! Gratis poeng!

rangers
10-27-2003, 01:50 AM
men det va jo tidligere på dagen! Reise du på torsdag eller e du med då? Mod M/S! Gratis poeng!

Du ser d at ingen fotballtur e komplette uden minst et stopp på Dolly`s! Når kampen e ferige på Bryne 3 og d tar minst halvtimen å komma seg te byen derfra og du i tillegg ska inn å ha deg pizza, då bler tiå knappe!

Nei, kan nok ikkje ver me på torsdag nei for då ska eg i Madison Square Garden å se Rangers slå Carolina!

:moon:

rangers
10-27-2003, 10:15 AM
Kjekt e d nå me hockey uansett! Vil og benytta sjansen te å oppfordra alle te å skru på canal +en natt te søndag klokkå 1. Då e d duka for topp-oppgjør i New York. Rangers tar imod Red Wings i MSG. Bler fantastisk å se guttane igjen! :D

Jada, fantastisk va d! Håbe bare alle benytta sjansen når de for ein gangs skyld haddann te å se Rangers knusa Detroit 3-1. Mål av "Captain" Petr Nedved, Bobby Holik og "The Messiah"! :yo:

Neste kamp de vise me Rangers e mod Colorado Avalanche 2. Nov klokkå 11 norsk ti. Dokk for se om dokk ser meg då! :handclap:

Haaland
11-13-2003, 12:14 PM
...og Oilers KNUUUSTE Storhamar! :handclap: :handclap: :handclap: :handclap:

rangers
11-13-2003, 12:26 PM
...og Oilers KNUUUSTE Storhamar! :handclap: :handclap: :handclap: :handclap:

:handclap:

Så bra! Nå e de i gang!! Bare så sinnsykt dumt me alle de der finnene! Konne de ikkje tatt me et par nordmenn og? Alligavel ein store prestasjon!

Haaland
11-13-2003, 01:29 PM
Tingen e vel den at Kristola (Han som finansierer hele driten) ikkje vil punga ud for spelere på same nivå som di finske.... :(

Dermed blir det annen/tredjerangs-finsk import. :dunno:

rangers
11-23-2003, 12:11 PM
Det blei nye seier te Oilers i kveld! 5-3 over Frisk Asker tror eg det blei ja. E de på gang igjen nå?

Haaland
11-24-2003, 10:41 AM
Det blei nye seier te Oilers i kveld! 5-3 over Frisk Asker tror eg det blei ja. E de på gang igjen nå?

5-3 te Oilers ja! I ASKERHALLEN! :handclap: :bow:

Nå bere det mot toppen igjen! :lol: :yo:

Haaland
12-07-2003, 12:56 PM
Idag blei det 6-3 hjemma mod Bergen Flyers, og me e på 5. plass, 3 poeng bak Trondheim, men me har 1 kamp tilgode! På tirsdag blir det enkel seier borte mot Stjernen, mens selveste Vålerenga må gi fra seg 3 poeng neste søndag. Og denne gangen trenge me ikkje reisa for å henta di! :D

Men det ser desverre ut te at eg må i familieselskap på søndag.... :cry:
Derfor regne eg med at du e der og ser an for meg Kristian! Og holde meg oppdaterte på SMS! :teach:

Eller blir det SK-øving neste helg?

rangers
12-08-2003, 06:34 AM
Idag blei det 6-3 hjemma mod Bergen Flyers, og me e på 5. plass, 3 poeng bak Trondheim, men me har 1 kamp tilgode! På tirsdag blir det enkel seier borte mot Stjernen, mens selveste Vålerenga må gi fra seg 3 poeng neste søndag. Og denne gangen trenge me ikkje reisa for å henta di! :D

Men det ser desverre ut te at eg må i familieselskap på søndag.... :cry:
Derfor regne eg med at du e der og ser an for meg Kristian! Og holde meg oppdaterte på SMS! :teach:

Eller blir det SK-øving neste helg?

D bler ikkje SK øving nei, men heller Rangers - Toronto på lørdagsnattå! D glede eg meg te, sjøl om d heilt sikkert bler et fint tab d og!

Haaland
12-08-2003, 06:42 AM
Rangers - Toronto på lørdagsnattå! D glede eg meg te

Men ka med storkampen i Siddishallen på søndagen?

Har du ikkje tenkt å gå? :eek:

rangers
12-11-2003, 01:01 PM
Men ka med storkampen i Siddishallen på søndagen?

Har du ikkje tenkt å gå? :eek:

Nei og nei! 9-2 tab mod VIF! Ka skjer?

Haaland
12-12-2003, 03:04 AM
Nei og nei! 9-2 tab mod VIF! Ka skjer?

næmmen nu! :dunno:

Arbeidsuhell! Men di kan få te di sygaste ting hjemma, så du blir nødt te å gå! og holda meg oppdaterte! :D

rangers
12-17-2003, 05:40 AM
næmmen nu! :dunno:

Arbeidsuhell! Men di kan få te di sygaste ting hjemma, så du blir nødt te å gå! og holda meg oppdaterte! :D

Skuffanes...svert skuffanes

Haaland
12-20-2003, 04:16 AM
Skuffanes...svert skuffanes

Ja, eg vett det.. Men takk for oppdateringane...! :mad:

rangers
12-21-2003, 05:58 AM
Ja, eg vett det.. Men takk for oppdateringane...! :mad:

Så så!! Det ordne seg vettdu...Bare vent å se!

Haaland
12-29-2003, 02:14 PM
Stavanger Oilers - TIK 2-3
Dommer: Lasse Dahl, Rosenborg

Trønder te å dømma TIK!!
Heia Dahl, Kjøp og betal. Lykke te i neste kamp. Brekk ein fod!

Den er grei, torsk og sei.

rangers
12-29-2003, 03:11 PM
Stavanger Oilers - TIK 2-3
Dommer: Lasse Dahl, Rosenborg

Trønder te å dømma TIK!!
Heia Dahl, Kjøp og betal. Lykke te i neste kamp. Brekk ein fod!

Den er grei, torsk og sei.

Svakt! Heia Rosenborg! :D

Haaland
12-29-2003, 03:35 PM
Svakt! Heia Rosenborg! :D

Helsikkes trønderjævler! Rotte seg samen! Brekk ein arm/nakken! :D

rangers
01-01-2004, 07:37 AM
Helsikkes trønderjævler! Rotte seg samen! Brekk ein arm/nakken! :D

1,2,3---Få na i hi!

Haaland
01-02-2004, 01:26 PM
Nå har Oilers fått to nye forsterkninger! :teach:

Di e finske!

Ville Piekkola (D)
Hermanni Vidman (F)

rangers
01-03-2004, 07:41 AM
Nå har Oilers fått to nye forsterkninger! :teach:

Di e finske!

Ville Piekkola (D)
Hermanni Vidman (F)

Nei. Nå e d nok! Ein boikott e på sin plass!

sumocabbie
01-17-2004, 04:12 PM
Go Stavanger!

rangers
01-17-2004, 05:58 PM
Go Stavanger!

rangers
01-20-2004, 05:44 PM
Tab igjen! Nå e d på tide å ta turen te New York for å se skikkelige hockey igjen! Eller ka seiann?

rangers
10-02-2005, 06:37 PM
Top of the league!! Herligt av guttane!! :handclap:

Haaland
10-02-2005, 06:57 PM
Top of the league!! Herligt av guttane!! :handclap:

Tidligt ennå, men hvis di holde seg skadefrie og blie og fornødde kan dette bli bra.
Må vel kanskje spela någen månedar te før me kan gleda oss...

Det det handle om e å "come out on top" i oppgjør som sesongåpningen mot TIK. Som me nå har sett, kan di slå lag som Storhamar BORTE, mens hjemma mod Stjernen hadde di lett gått på ein smell hvis det ikkje hadde vært for Pavel! :bow: :handclap: (Blasfemi Kissa?)

Nå har di Frisk/Asker (H), Sparta (H), Comet (B) og te slutt VIF (H) fram te neste tirsdag. Tror det e viktigt å få med seg ALLE poengene i di 2 fysste hjemmakampane, håba på suksess i Halden søndag, så får me nesten bare se koss det går mod VIF i hallen neste tirsdag. VIF har vært uheldige så langt, med 3 uavgjorte på 5 kamper... Får bare håba det holde seg sånn...

rangers
10-06-2005, 06:40 PM
Oilers - Frisk 5-4 itte straffer

Oilers - Sparta 2-0