HFBoards

Go Back   HFBoards > Ail
Conversation Between Ail and JeffMangum
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 82
  1. Ail
    04-25-2014 12:22 PM
    Ail
    Stlong pls am right here
  2. JeffMangum
    04-25-2014 12:21 PM
    JeffMangum
    Baby come back.yt
  3. Ail
    02-26-2014 05:48 PM
    Ail
    lullzzzz
  4. JeffMangum
    02-26-2014 05:42 PM
    JeffMangum
    Your signature. OMG.
  5. JeffMangum
    05-01-2013 05:48 PM
    JeffMangum
    I actually really like the avatars that were made, but yeah, I was looking forward to your work this year :/
  6. Ail
    05-01-2013 05:43 PM
    Ail
    I had to do something for myself. Wish I had more time this year to do something for the theme.
  7. JeffMangum
    05-01-2013 05:38 PM
    JeffMangum
    Your avatar
  8. Ail
    03-29-2013 10:52 PM
    Ail
    Hahaha, the thought of either of you as global mods is scary. I kid, congrats dude. You do this site justice.
  9. JeffMangum
    03-29-2013 10:18 PM
    JeffMangum
    lol yep. Been a long time coming for me.

    Imagine Bobby goes global
  10. Ail
    03-29-2013 10:13 PM
    Ail
    Global Mod? I don't even know you anymore.

All times are GMT -5. The time now is 06:20 PM.

monitoring_string = "e4251c93e2ba248d29da988d93bf5144"
Mobile Hockey's Future Partner Site Rules BB Code Clear Cookies Lost Password Page 2
Contact Us - HFBoards - Archive - Privacy Statement - Terms of Use - Advertise - Top - AdChoices

vBulletin Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
HFBoards.com is a property of CraveOnline Media, LLC, an Evolve Media, LLC company. 2014 All Rights Reserved.