HFBoards

Go Back   HFBoards > Members List
Mobile Hockey's Future Become a Sponsor Site Rules Support Forum vBookie Page 2
Notices

PMII PMII is online now

Special Agent Cooper

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 971 to 980 of 1107
  1. EmpireStateofMind
    02-18-2011 02:40 PM
    EmpireStateofMind
    Never had root beer but it always smelt like mouthwash to me...
    I'm really picky
  2. EmpireStateofMind
    02-18-2011 02:34 PM
    EmpireStateofMind
    Haha or I could put rufilin in your drink...
    Your choice!
  3. EmpireStateofMind
    02-18-2011 02:13 PM
    EmpireStateofMind
    Wouldn't you like to know? I'll take you to my house only if I get to drive you in my creeper van there
  4. EmpireStateofMind
    02-18-2011 01:59 PM
    EmpireStateofMind
    NO THEY DON'T. Whatcha gonna do about it? Huh huh huh?
  5. EmpireStateofMind
    02-18-2011 01:43 PM
    EmpireStateofMind
    LOL That makes perfect sense. If I don't like something, I spit it out
    Not all women like the same things haha. But yeah I'll try it next time I see it.
  6. EmpireStateofMind
    02-18-2011 01:14 PM
    EmpireStateofMind
    OMG Dark chocolate is orgasmic. Anything over 50% is amazing. I saw this new chocolate with a "touch of sea salt" that I wanna try. Looks good
  7. EmpireStateofMind
    02-18-2011 01:07 PM
    EmpireStateofMind
    Noooo. The one Milky Way that I like is Milky Way Midnight.
    I like all candy bars generally. I refuse to eat anything with coconut in it though. Blech!
  8. EmpireStateofMind
    02-18-2011 05:01 AM
    EmpireStateofMind
    I don't really like caramel. It burns my throat, don't know why. Snickers is the only exception. LOVE me some Snickers
    The best candy ba I've ever tried is called Take 5 and it's really hard to find. It's pretzel, caramel, peanut, peanut butter-filled, and milk chocolate
  9. EmpireStateofMind
    02-17-2011 10:11 PM
    EmpireStateofMind
    Sour Patch Kids FTW. You know what's gross? Gummy worms. I can't eat those *shudder*.
  10. EmpireStateofMind
    02-17-2011 10:02 PM
    EmpireStateofMind
    Watermelon slices? You odd child. Don't you know watermelon is not is season right now?
    I'll have pretzel MM's. Nom nom nom.

About Me

  • About PMII
    Favorite Teams
    Rangers, Chiefs, and Royals
    Location
    Playing video games
    Biography
    I'm v e g
    Interests
    Yeah
    Occupation
    Burger King
    Favorite Food
    Fries
    Country
    United States
    Gender
    male
  • Signature

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Today 08:12 AM
  • Current Activity: Viewing Forum New York Rangers
  • Join Date: 10-08-2010
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 232

All times are GMT -5. The time now is 08:17 AM.

monitoring_string = "e4251c93e2ba248d29da988d93bf5144"
Mobile Hockey's Future Site Rules BB Code Clear Cookies Lost Password Page 2

vBulletin Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
HFBoards.com is a property of CraveOnline Media, LLC, an Evolve Media, LLC company. 2017 All Rights Reserved.