HFBoards

HFBoards (http://hfboards.hockeysfuture.com/index.php)
-   New Jersey Devils (http://hfboards.hockeysfuture.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   GDT: Albany Devils Games (http://hfboards.hockeysfuture.com/showthread.php?t=1273277)

Zippy316 10-19-2012 05:25 PM

Albany Devils Games
 
This is the gameday thread.

If anyone finds, or knows where to find streams, here is where to post it.

I'll update this with any new info like line-ups if I or someone else comes across it before game time.

Bleedred 10-19-2012 05:30 PM

Syracuse is Tampa Bay's AHL team? I thought Norfolk was? Or do they have two kinda like how some teams don't or at least some didn't even have one?

Zippy316 10-19-2012 05:34 PM

Quote:

Originally Posted by Bleedred (Post 55121471)
Syracuse is Tampa Bay's AHL team? I thought Norfolk was? Or do they have two kinda like how some teams don't or at least some didn't even have one?

They switched I believe. Tampa Bay was Norfolk but now they switched affiliates. Yup, Anaheim was with Syracuse last season, and Syracuse change their coloring to mimic the Lightnings uniforms.

Zippy316 10-19-2012 05:40 PM

atdhenet.tv doesn't have the game, anyone know where else to find it?

kiwidevil 10-19-2012 05:47 PM

Need a feed. How long until the game?

Bleedred 10-19-2012 05:57 PM

Quote:

Originally Posted by kiwidevil (Post 55121775)
Need a feed. How long until the game?

Think it starts at 7:00 PM Eastern Time USA. So it should be starting in a little over 60 minutes from now.

Seconded on the feed.

Zippy316 10-19-2012 06:11 PM

Not sure how trustworthy, but found:

http://www.usagoals.com/live/227429-...ivo/tv/gratis/

It's displaying the same message the last one did, so check that one out after 7 if we don't find one beforehand.

Nick0930 10-19-2012 06:35 PM

http://media.tumblr.com/tumblr_m9yetifqqe1qi4vlo.gif

Wanna see some more Larsson tonight.

Bleedred 10-19-2012 07:11 PM

Quote:

Originally Posted by Nick0930 (Post 55122595)
http://media.tumblr.com/tumblr_m9yetifqqe1qi4vlo.gif

Wanna see some more Larsson tonight.

Haha nice.

GET STREAM NOW!

Nothing happening on the other link. Maybe it hasn't started yet that's why?

njdevilsjds 10-19-2012 07:16 PM

Quote:

Originally Posted by Bleedred (Post 55123275)
Haha nice.

GET STREAM NOW!

Nothing happening on the other link. Maybe it hasn't started yet that's why?

Oh it started Albany already up 1-0 on a goal from Hoeffel assisted by Josefson.

Zippy316 10-19-2012 07:17 PM

Quote:

Originally Posted by Bleedred (Post 55123275)
Haha nice.

GET STREAM NOW!

Nothing happening on the other link. Maybe it hasn't started yet that's why?

Can listen to stream. http://ahl.neulion.com/ahl/

Right now

Pesonen-Henrique-Butler
Zalewski-Josefson-Tedenby

Although that may be wrong if the Devils are on the PP.

Zippy316 10-19-2012 07:23 PM

atdhenet.tv has a feed now!!!!!!!!!!!!

YES YES YES YES

Bleedred 10-19-2012 07:23 PM

Haha LOLffel. Thanks for the audio Zippy. Currently on the phone though, and can't listen!

Zippy316 10-19-2012 07:25 PM

Quote:

Originally Posted by Bleedred (Post 55123561)
Haha LOLffel. Thanks for the audio Zippy. Currently on the phone though, and can't listen!

Found a feed!!!

Zippy316 10-19-2012 07:27 PM

Tedenby scores on a beautiful feed from Sestito.

Bleedred 10-19-2012 07:28 PM

Quote:

Originally Posted by Zippy316 (Post 55123631)
Found a feed!!!

Can you get me a link please dude?

Karus 10-19-2012 07:28 PM

The "bust" scores!

Zippy316 10-19-2012 07:31 PM

Quote:

Originally Posted by Bleedred (Post 55123669)
Can you get me a link please dude?

atdhenet.tv go down to the albany game.

Zippy316 10-19-2012 07:32 PM

Hrabarenka keeps fanning on shots lol, he's looked good elsewhere though.

AfroThunder396 10-19-2012 07:33 PM

Taormina playing for the Crunch tonight

Zippy316 10-19-2012 07:34 PM

Feed was working but it stopped loading just now for me.

AfroThunder396 10-19-2012 07:35 PM

Same here

VaxjoDevil 10-19-2012 07:35 PM

Stopped working for me too. Lets hope its an intermission thing.

Bleedred 10-19-2012 07:35 PM

Quote:

Originally Posted by Zippy316 (Post 55123819)
Feed was working but it stopped loading just now for me.

Mine did too. It was before the period ended though.

That's cool for Tedenby, but he's playing with Sestito? Man that was a horrible line in the NHL!:laugh:

AfroThunder396 10-19-2012 07:38 PM

My boy Cory Conacher with an assist tonight!

Lots of teams are going to be kicking themselves over not signing this guy.


All times are GMT -5. The time now is 06:35 PM.

vBulletin Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
HFBoards.com, A property of CraveOnline, a division of AtomicOnline LLC ©2009 CraveOnline Media, LLC. All Rights Reserved.