HFBoards

HFBoards (http://hfboards.hockeysfuture.com/index.php)
-   Tampa Bay Lightning (http://hfboards.hockeysfuture.com/forumdisplay.php?f=27)
-   -   21.9 Million for 4 players!!!1! (An OT thread) con't (http://hfboards.hockeysfuture.com/showthread.php?t=311192)

boltsgirl41922 11-09-2006 03:08 PM

Manos a la obra - Hands to the work

Idiomatic Expressions are fun :sarcasm:

gamera 11-10-2006 12:02 AM

wow this thread is alot different with no lortabs LOL

:help:

Pothier 11-10-2006 12:06 PM

Quote:

Originally Posted by gamera (Post 7049844)
wow this thread is alot different with no lortabs LOL

:help:

Sal:

vs. Atlanta Thrashers- Monday Jan 1st, 3pm

Save $15 upper 300 level row H-M $50 each
Save $20 Lower 300 row b-g $60 each
Save $35 200 level (corner/end) $70 each
Save $50 100 level (corner/end) $80 each
Save $70 100 level club seats $90 each

Kristia 11-13-2006 07:31 AM

hmmmmm o....kay....:dunno:

Lecavilier_4 11-13-2006 07:33 AM

Quote:

Originally Posted by Kristia28 (Post 7062690)
hmmmmm o....kay....:dunno:

I thought the same thing at first. After I looked around the rest of the boards I saw what they did. A lot of the threads around the board that were above like 750 posts they decided to lock all of them and start new ones.

Hockeyfan02 11-13-2006 09:35 AM

Yes, mods are closing all threads with over 1,000 replies. They cause some server problems and are supposed to be closed. I guess another mod came in here already and closed the other one because I just read the announcement now and the old one was already closed.

Kristia 11-13-2006 05:24 PM

Quote:

Originally Posted by gobolt7 (Post 7064931)
I would just like to point out that I, for one, had a great weekend. :D


I'm happy for you..:) I on the other hand had a really bad one.. had a stomach bug and it was not fun..:(

boltsgirl41922 11-13-2006 07:42 PM

I'm sorry to hear that. I for one, agree with Mike. :D

Spanish expression for the day:

A buen santo te encomiendas - To bark up the wrong tree.

gobolt7 11-15-2006 02:33 PM

Quote:

Originally Posted by boltsgirl41922 (Post 7066308)
Spanish expression for the day:

I like this game, I will participate, I have a good one.

Sé que tengo razón

Translated to what I was attempting to say: "I know I am right." :teach: :D

OptimismRestrainer 11-15-2006 03:32 PM

I will not participate in any more OT threads. Thank you.

gobolt7 11-15-2006 03:33 PM

Quote:

Originally Posted by Cory Sarich Fan (Post 7078423)
I will not participate in any more OT threads. Thank you.

Whats wrong with OT threads?

Kristia 11-15-2006 03:53 PM

:dunno:

Going Back to Cally 11-15-2006 04:03 PM

Akinori Iwamura

Tokala 11-15-2006 04:06 PM

I don't know Spanish (other than the required profanity). Meh...maybe I'll throw out some Lakota or Muskogee for all y'all.

Going Back to Cally 11-15-2006 04:09 PM

I did not kill my wife, but if I did this is the way I would do it...

OptimismRestrainer 11-15-2006 05:05 PM

Quote:

Originally Posted by Tokala (Post 7078669)
I don't know Spanish (other than the required profanity). Meh...maybe I'll throw out some Lakota or Muskogee for all y'all.


Unfortunately my prefered spoken language (Jersey) shows up like this:

**** the ****ing ****ers.

What's the point?

OptimismRestrainer 11-15-2006 05:06 PM

Quote:

Originally Posted by gobolt7 (Post 7078430)
Whats wrong with OT threads?


Nothing Mike. I was joking.:shakehead

Kristia 11-15-2006 05:06 PM

:biglaugh:

gobolt7 11-16-2006 01:02 PM

Attention people who send out the NHL holiday catalogs for NHL.com: (I know they lurk in this thread :p: )

Putting my last name on the back of a Carolina Hurricane jersey to demonstrate a personalized jersey is not going to put me in a particularly good happy holiday mood. ;)

OptimismRestrainer 11-16-2006 05:16 PM

Quote:

Originally Posted by gobolt7 (Post 7086233)
Attention people who send out the NHL holiday catalogs for NHL.com: (I know they lurk in this thread :p: )

Putting my last name on the back of a Carolina Hurricane jersey to demonstrate a personalized jersey is not going to put me in a particularly good happy holiday mood. ;)

Damn, you last name is Your Name Here? Sucks to be you dude.:amazed:

OptimismRestrainer 11-16-2006 05:17 PM

Quote:

Originally Posted by The XO Sniper (Post 7078694)
I did not kill my wife, but if I did this is the way I would do it...


You go Juice!!!

gobolt7 11-16-2006 07:10 PM

Quote:

Originally Posted by Cory Sarich Fan (Post 7088058)
Damn, you last name is Your Name Here? Sucks to be you dude.:amazed:

No, they actually had my real last name there, on a canes jersey. It was bad.

Going Back to Cally 11-16-2006 07:15 PM

The NHL knows your last name. One more step till we get your picture posted on HF.

NickHanson 11-16-2006 07:32 PM

Darnit.. why didn't we get Aebischer? The Kitties have scored on him twice in 21 minutes.. :banghead:

Tokala 11-16-2006 07:37 PM

Quote:

Originally Posted by NickHanson (Post 7089103)
Darnit.. why didn't we get Aebischer? The Kitties have scored on him twice in 21 minutes.. :banghead:

Yeah, and Gratton was one of them.:banghead:


All times are GMT -5. The time now is 05:23 AM.

vBulletin Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
HFBoards.com, A property of CraveOnline, a division of AtomicOnline LLC ©2009 CraveOnline Media, LLC. All Rights Reserved.