HFBoards

HFBoards (http://hfboards.hockeysfuture.com/index.php)
-   Montreal Canadiens (http://hfboards.hockeysfuture.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   immature threads (http://hfboards.hockeysfuture.com/showthread.php?t=61929)

BJCOLLINS 03-14-2004 11:39 AM

immature threads

Ribs is better vs Sax, na na na na na :cry: , French vs English, fighting is bad(only when we get beat), Bertuzzi deserve more he should be slain and have his children taken away, McCabe is stupid(but not according to Sax)

This garbage is related to intelligent dicussion in no way? It does however speak volumes to the IQ & imagination of the best thinking some posters on these boards can come up with. A little light hearted ribbing is fine with most hockey people but why be so negative. Before you post something mean spirited think for a second that maybe Hab greats are reading it. Players like Jean Beliveau or Henri Richard true gentlemen with what, 20, or more Stanley Cup Rings between them. Men that taught Habs tradition would, I'm sure want it kept alive and respected......I don't know Maybe I'm getting to old .

thanks.

Kerberos* 03-14-2004 11:40 AM

Now how would you rate the maturity of this thread BJCOLLINS?

Bud The Spud* 03-14-2004 11:41 AM

This thread sucks :D

Mooch 03-14-2004 11:42 AM

Agreed guys,

And please dont make fun of peoples IQ, not everbody can be a genius in this world.

Orange 03-14-2004 11:54 AM

The best way to get rid of these threads is to not post in them. Let the Ribs vs Koivu and French vs English threads die down from lack of attention !

Moumni_Bachir 03-14-2004 12:43 PM

J'espère qu'il parle pas de moi...

chicpea* 03-14-2004 01:06 PM

at least spell 'intelligent' correctly :)

zednik 20 fan 03-14-2004 01:23 PM

"This garbage is related to intilligent dicussion in no way"

:lol:
Yo Mr. BJCOLLINS Genius, your sentence are full of grammatical errors.
This thread is just as pointless and classless as the other threads you mentioned.

And please don't bring out Jean Beliveau or Henri Richard or others great ones to make your point. If you don't like those posts, then don't read it. :teach:

BJCOLLINS 03-14-2004 01:52 PM

Quote:

Originally Posted by zednik 20 fan
"This garbage is related to intilligent dicussion in no way"

:lol:
Yo Mr. BJCOLLINS Genius, your sentence are full of grammatical errors.
This thread is just as pointless and classless as the other threads you mentioned.

And please don't bring out Jean Beliveau or Henri Richard or others great ones to make your point. If you don't like those posts, then don't read it. :teach:

Sorry if you look up the history of the Habs you will find these two players.
Or Check HOF, sorry again Hall of Fame.

Have a nice day.

jacklours 03-14-2004 02:07 PM

Quote:

Originally Posted by BJCOLLINS

Have a nice day.

What kind of come back was that? He didn't say he didn't know them, all he said is don't use them. I kinda agreed with you in your first post, I was about to support you, but with that, i'm sorry I can't anymore.

jacklours 03-14-2004 02:09 PM

Quote:

Originally Posted by Moumni_Bachir
J'espère qu'il parle pas de moi...

Si le chapeau te fait, mets le.

P.S. Y devrait te faire un peu a cause de les "thread de game stupide" Je pense qui targettais ca aussi. Mais continue a les faire par contre, on rit jamais trop. :handclap:

BJCOLLINS 03-14-2004 02:31 PM

Quote:

Originally Posted by Orange
The best way to get rid of these threads is to not post in them. Let the Ribs vs Koivu and French vs English threads die down from lack of attention !

Thanks.....Thats good advice...I don't no why I got involved....I also don't know why some people respond by being human spell checks while still others critique grammer & sentence structure and all the while still miss the point completely.....if these people could respond to the premise (RIGHT thats the answer) wrong audience.

JOHNNY V 03-14-2004 03:13 PM

What a bunch of donkeys, This thread should be in the HABS hall of fame. :p :joker:

VIVA LA CHOU :lol:

Bud The Spud* 03-14-2004 03:15 PM

Quote:

Originally Posted by JOHNNY V
What a bunch of donkeys, This thread should be in the HABS hall of fame. :p :joker:

Yay, JOHNNY is back! :handclap:

Moumni_Bachir 03-14-2004 04:49 PM

Quote:

Originally Posted by jacklours
Si le chapeau te fait, mets le.

P.S. Y devrait te faire un peu a cause de les "thread de game stupide" Je pense qui targettais ca aussi. Mais continue a les faire par contre, on rit jamais trop. :handclap:

Hourra, et les Game Thread stupides continueront aussi longtemps que Moumni_Bachir survivera!

Pis des Game thread Méo on va en vendre en ********!

ShootOut 03-14-2004 04:56 PM

Quote:

Originally Posted by Mooch
Agreed guys,

And please dont make fun of peoples IQ, not everbody can be a genius in this world.

But everyone can try. :)

Istvan 03-14-2004 05:48 PM

Quote:

Ribs is better vs Sax, na na na na na :cry: , French vs English, fighting is bad(only when we get beat), Bertuzzi deserve more he should be slain and have his children taken away, McCabe is stupid(but not according to Sax)

This garbage is related to intelligent dicussion in no way? It does however speak volumes to the IQ & imagination of the best thinking some posters on these boards can come up with. A little light hearted ribbing is fine with most hockey people but why be so negative. Before you post something mean spirited think for a second that maybe Hab greats are reading it. Players like Jean Beliveau or Henri Richard true gentlemen with what, 20, or more Stanley Cup Rings between them. Men that taught Habs tradition would, I'm sure want it kept alive and respected......I don't know Maybe I'm getting to old .

thanks.

This board is quite a bit like T.V. There's some really good programming and some real crap. One can always turn the telly off. One cannot hope to influence what's on the telly though.

jacklours 03-14-2004 05:50 PM

Quote:

Hourra, et les Game Thread stupides continueront aussi longtemps que Moumni_Bachir survivera!

Pis des Game thread Méo on va en vendre en ********!

J'imagine que tu vas finir par manquer d'imagination faque je t'autosire a en avoir un par semaine si jamais ta pas de bonne idee, mais ca en prend au moins un!!!!!

Moumni_Bachir 03-14-2004 05:57 PM

Quote:

Originally Posted by jacklours
J'imagine que tu vas finir par manquer d'imagination faque je t'autosire a en avoir un par semaine si jamais ta pas de bonne idee, mais ca en prend au moins un!!!!!

Moi manquer d'imagination! Check moi ben, parce que y'en a là dedans(pointant ma tête)

zednik 20 fan 03-14-2004 07:11 PM

Quote:

Have a nice day.

I don't get what u r saying?? Man, you need to learn the language right. I think you misread my message and we have no clue of what you are talking about.

For you genius again, please stop posting here if you really hate this forum.

HABitude 03-14-2004 09:40 PM

En tous cas, moi je vais continuer à poster dans les threads stupides (mais néanmoins rigolos) de Moumni Bachir. Parceque j'ai souvent posté de facon sérieuse et j'ai surtout été décu. Trop de gens ici sont systématiquement contre tel ou tel joueur de facon illogique. L'an passé je me suis mis à dos beaucoup de monde par ma position vis-à-vis l'injustice que subissait Brisebois, même avant la crise de son voyage à Paris. Presque personne ne l'appelait par son nom et j'en a blasté quelques uns avec ça. Bizarre, Brisebois joue bien cette année et ses détracteurs se font plus discret. Pareil pour Yannick Perreault qui semble être la cible favorite de certains supposés connaisseurs de hockey ici. Eh bien il a marqué lors des 2 derniers matchs et Saku Koivu en a dit du bien en direct à Hockey Night Canada hier. On va-tu finir par le laisser jouer tranquille Yannick et apprécier la facilité qu'il a de marquer lorsqu'une occasion se présente? Yannick est un “naturel”, ce que beaucoup de monde ici n'ont pas encore compris. Faudra que je leur explique ce que c'est qu'un “naturel”. Un de ces 4.

Bref je préfère y aller de déconnage ici parceque au moins j'y trouve une satisfaction. Discuter sérieusement de hockey ici c'est devenu trop hardu. C'est rendu une gang de petites cliques avec beaucoup d'individus aux idées arrêtées (fixations anti tel ou tel joueur, etc).

Moumni_Bachir 03-14-2004 09:47 PM

Quote:

Originally Posted by HABitude
En tous cas, moi je vais continuer à poster dans les threads stupides (mais néanmoins rigolos) de Moumni Bachir. Parceque j'ai souvent posté de facon sérieuse et j'ai surtout été décu. Trop de gens ici sont systématiquement contre tel ou tel joueur de facon illogique. L'an passé je me suis mis à dos beaucoup de monde par ma position vis-à-vis l'injustice que subissait Brisebois, même avant la crise de son voyage à Paris. Presque personne ne l'appelait par son nom et j'en a blasté quelques uns avec ça. Bizarre, Brisebois joue bien cette année et ses détracteurs se font plus discret. Pareil pour Yannick Perreault qui semble être la cible favorite de certains supposés connaisseurs de hockey ici. Eh bien il a marqué lors des 2 derniers matchs et Saku Koivu en a dit du bien en direct à Hockey Night Canada hier. On va-tu finir par le laisser jouer tranquille Yannick et apprécier la facilité qu'il a de marquer lorsqu'une occasion se présente? Yannick est un “naturel”, ce que beaucoup de monde ici n'ont pas encore compris. Faudra que je leur explique ce que c'est qu'un “naturel”. Un de ces 4.

Bref je préfère y aller de déconnage ici parceque au moins j'y trouve une satisfaction. Discuter sérieusement de hockey ici c'est devenu trop hardu. C'est rendu une gang de petites cliques avec beaucoup d'individus aux idées arrêtées (fixations anti tel ou tel joueur, etc).

Esti que je t'apprécie, tu as exactement le même cheminement que moi, au début je voulais être sérieux mais bon Cristie que c'est plate être sérieux sur un forum de discution de hockey. Au début quand même que je sortirais la meilleure idée de génie de la terre personne la considérerais parce que j'aurais 6 posts maintenant tout le monde attend la prochaine connerie que je vais sortir même là au début j'avais l'air d'un débile mental dans un programme de réinsertion sociale mais finalement, les gens ont réeussi à comprendre que je n'étais pas une personne sérieuse! Et j'ai ma réputation!

PS: Ceux qui veulent organiser un party, je suis prêt à faire le cave.

Maxpac 03-14-2004 09:59 PM

Quote:

VIVA LA WE'LL KICK YOUR ASS IN THE PLAY-OFFS AGAIN :joker:

Kerberos* 03-14-2004 10:11 PM

Quote:

VIVA LA JOHNNY V! I LOVE YOU MAN AND I WANT TO HAVE YOUR BABY! PLEASE MARRY ME!

Zednik 03-14-2004 10:32 PM

Quote:

au début j'avais l'air d'un débile mental dans un programme de réinsertion sociale

T'as encore l'air de ça... mais j'aime bien participer à tes threads stupides http://www.click-smilies.de/sammlung...smiley-004.gif

All times are GMT -5. The time now is 01:08 PM.

vBulletin Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd.
HFBoards.com, A property of CraveOnline, a division of AtomicOnline LLC ©2009 CraveOnline Media, LLC. All Rights Reserved.