View Single Post
Old
01-23-2013, 06:01 PM
HABsurde
Registered User

HABsurde's Avatar

Country: Canada
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by Dr Gonzo View Post
A waste of time since you can't find anything that Gorges said about Subban that was negative about his personality, on or off ice play?

«Je ne suis pas sûr, a-t-il dit. On verra. C'est dur à comprendre... Le but du hockey, c'est de gagner en équipe. Si on a du succès, c'est à cause de l'équipe.

«Je ne voudrais pas être dans cette position. C'est certain qu'un joueur essaie toujours d'avoir la meilleure entente possible. Un gars dans sa situation n'a pas beaucoup de droits quant à la négociation, alors il doit dire oui à un contrat de transition, en attendant de mériter le droit de négocier à la hausse par la suite. Je pense que 95 % des joueurs sont déjà passés par là.»

How dare Gorges say such horrible things about PK...Clearly he doesn't like him.
Does it mean Gorges hates Subban? NO

Is it the kind of comment a veteran should make about a contract negociation that doen't concern him? Of the record maybe, on the record, it's sounds like he doesn't agree with the way Subban is acting... you don't see a problem with this, more power to you... it's the kind of comment i don't like.... he could have simply said, we miss PK, we would like more to have him with us than in a contract negociation. It's all complicated issues, i don't know all the facts.... bla bla bla....

This is not what were use to earring in the KGB Habs of the previous years, maybe it's the new way of the organisation to let player say whatever they feel like, and maybe there is nothing to it...... i'm not sold on that....

HABsurde is offline