HFBoards

Go Back   HFBoards > NHL Eastern Conference > Atlantic Division > Toronto Maple Leafs
Mobile Hockey's Future Become a Sponsor Site Rules Support Forum vBookie Page 2
Notices

12'/13' Marlies Part I|12-8-0-1|Matt Frattin Appreciation Thread.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old
11-16-2012, 09:54 AM
  #751
Budsfan
Registered User
 
Budsfan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Country: Canada
Posts: 6,055
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by John-Eric Iannicello View Post
Geeze..take a joke fellas. He's been playing in Russia for the last 3 years, hence why I said 'home sick' since that's where he was playing last.



I was speaking more about Frattin. I hadn't seen a report saying he was ready to come back.
This the only report I can find on Frattin..

http://www.torontosun.com/2012/11/14...us-for-marlies

Quote:
WELCOME BACK, MATT

There is a strong possibility Matt Frattin could play in Friday's game in Hamilton, six months since knee surgery put a halt on his promising development. Once he gets comfortable, the Marlies will likely give him prime ice time, as Eakins believes he and Jake Gardiner will get promoted first. Frattin was one of the few Leafs young guns make the most of the chance given him in 2011-12 and kept rolling with the Marlies until an unfortunate head-on meeting with a goal-post in the Western Conference final.

"Matt has an appointment with the doctor when we get back," Eakins said of the winger's final check-up from a specialist. "I don't want him having any indecision about his knee when he's playing out there."

Budsfan is online now  
Old
11-16-2012, 11:56 AM
  #752
Trigger96
Registered User
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 359
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by bansheebeat View Post
I know he said that he was thinking about this before, and he did only come here for the NHL, but this really hurts the team. Not to mention he's been our best forward the past couple weeks and he was finally starting to get used to the N.A. ice. I'm not surprised he left, but I'm a little surprised that he left at the same moment that he finally starts to get a feel for the difference in the game. Why not wait a month to acclimatize a little more?
it's like riding a bike...

Trigger96 is offline  
Old
11-16-2012, 12:22 PM
  #753
Morlesio14*
 
Join Date: Aug 2012
Location: The 416
Country: North Korea
Posts: 776
vCash: 500
This is ross' time to shine. They play similar styles and therefore we can use ross more often.

Morlesio14* is offline  
Old
11-17-2012, 06:26 PM
  #754
Leaf Rocket
Leaf Fan Till I Die
 
Leaf Rocket's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Fredericton, NB
Country: India
Posts: 70,613
vCash: 500
Notes from the game:

I was the brown guy behind the marlies bench with a phaneuf jersey, i think i came up in the cam when the dance crew was there lol.

Kadri was playing a nice game but great for skills his other parts of the game has improved but not to the point I'd personally he's fully ready for the NHL. However for a young kid breaking the ice in the NHL, he's ready. He's bulkier than before too but he needs more strengthening for sure. I was so pissed that he missed a goal JUST by an INCH! Stupid post.

Colborne definitely exited more earlier than I've wanted however this guy is special he has his limelight stolen from Kadri but he's a good one folks. Believe it with a bit more polish he will be a solid addition. He doesn't seem like much or doesn't show that flash but trust me he has that skill more so than people think so IMO. Maybe that's what the hidden potential people were talking about.

Gards is all but done as I've said in the AHL what's expected of him. He's shooting more and slowly getting more points, need I say more? He's ready for the bigs and I hope he works on that pass.

Blacker was good but there were times he just seemed a bit out of place IMO.

Mckegger only proved my idea that it's going to be a while before he is ready for the bigs IMO. He was absolutely gassed up at one point, where he had to switch early after taking some good strides, his acceleration has improved a LOT though, assuming due to his training under Underhill.

Ryan was an absolute beast, score or not he will be a hockey player. He did everything right and was just great, from blocking shots to taking hits for your players (stortini). He is a guy who doesn't take crap if your teammate is getting picked on, loved him when he stood up for Acton.

D'amigo is slowly getting there but it seems that eakins is mostly putting him in the areas of defense rather than the offense this time around, he was great on the PK.

Brad Ross with the limited time he played was a beast, killed people several times and was chirping on and off lol. I met up with him after the game, he's a really chill dude and totally the opposite of how he is on the ice.

Holzer looked good as well and as ready as he can be for the NHL bottom pair.

Mike Kotska is an awesome dude off the ice as well lol. We met up with his friends lol they were going crazy hahah. He's built but he's shorter than I have thought, so it might be a harder for him to crack in the NHL more so that I had initially thought.

Speaking of height...Jesus Aucoin is short man lol.

Last but not least...Scrivens.....oh how good you were till that stupid stupid ass powerplay screw up....GARDS WAS ON YOUR LEFT DAMN IT !!! Anyways he was quiet but good IMO, showed the older patient form compared the past few starts.

If there are any player or prospects that I have missed, tell me and I should be able to tell you about them from the game.

Edit: Deschamp was good for that goal but man was he quiet afterwards lol.

__________________
Leaf Rocket is offline  
Old
11-17-2012, 07:00 PM
  #755
Morlesio14*
 
Join Date: Aug 2012
Location: The 416
Country: North Korea
Posts: 776
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by Leaf Rocket View Post
Notes from the game:

I was the brown guy behind the marlies bench with a phaneuf jersey, i think i came up in the cam when the dance crew was there lol.

Kadri was playing a nice game but great for skills his other parts of the game has improved but not to the point I'd personally he's fully ready for the NHL. However for a young kid breaking the ice in the NHL, he's ready. He's bulkier than before too but he needs more strengthening for sure. I was so pissed that he missed a goal JUST by an INCH! Stupid post.

Colborne definitely exited more earlier than I've wanted however this guy is special he has his limelight stolen from Kadri but he's a good one folks. Believe it with a bit more polish he will be a solid addition. He doesn't seem like much or doesn't show that flash but trust me he has that skill more so than people think so IMO. Maybe that's what the hidden potential people were talking about.

Gards is all but done as I've said in the AHL what's expected of him. He's shooting more and slowly getting more points, need I say more? He's ready for the bigs and I hope he works on that pass.

Blacker was good but there were times he just seemed a bit out of place IMO.

Mckegger only proved my idea that it's going to be a while before he is ready for the bigs IMO. He was absolutely gassed up at one point, where he had to switch early after taking some good strides, his acceleration has improved a LOT though, assuming due to his training under Underhill.

Ryan was an absolute beast, score or not he will be a hockey player. He did everything right and was just great, from blocking shots to taking hits for your players (stortini). He is a guy who doesn't take crap if your teammate is getting picked on, loved him when he stood up for Acton.

D'amigo is slowly getting there but it seems that eakins is mostly putting him in the areas of defense rather than the offense this time around, he was great on the PK.

Brad Ross with the limited time he played was a beast, killed people several times and was chirping on and off lol. I met up with him after the game, he's a really chill dude and totally the opposite of how he is on the ice.

Holzer looked good as well and as ready as he can be for the NHL bottom pair.

Mike Kotska is an awesome dude off the ice as well lol. We met up with his friends lol they were going crazy hahah. He's built but he's shorter than I have thought, so it might be a harder for him to crack in the NHL more so that I had initially thought.

Speaking of height...Jesus Aucoin is short man lol.

Last but not least...Scrivens.....oh how good you were till that stupid stupid ass powerplay screw up....GARDS WAS ON YOUR LEFT DAMN IT !!! Anyways he was quiet but good IMO, showed the older patient form compared the past few starts.

If there are any player or prospects that I have missed, tell me and I should be able to tell you about them from the game.

Edit: Deschamp was good for that goal but man was he quiet afterwards lol.
Yup notes look good. Acton played well defensively and I'm glad we were able to get the win without Frattin. Ranger played quietly yet solidly.

Morlesio14* is offline  
Old
11-17-2012, 07:26 PM
  #756
Grant
LL Genius
 
Grant's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: London
Country: Canada
Posts: 12,773
vCash: 50
Hasn't been said yet I don't think so here we go.

Marlies won 6-1 over the Hamilton Bulldogs (Montreal)

Kadri - 4A
Gardiner - 2A
Komarov - 1G 1A
Deschamps - 1G

Any other prospect not mentioned there that you are wondering about likely got 0 points.
Nobody on the team was a minus in case you were wondering.

Scrivens - 16 saves.

Grant is online now  
Old
11-17-2012, 07:29 PM
  #757
Rare Jewel
Patience
 
Rare Jewel's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Leaf Land
Country: Canada
Posts: 10,598
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by Leaf Rocket View Post
Notes from the game:

I was the brown guy behind the marlies bench with a phaneuf jersey, i think i came up in the cam when the dance crew was there lol.

Kadri was playing a nice game but great for skills his other parts of the game has improved but not to the point I'd personally he's fully ready for the NHL. However for a young kid breaking the ice in the NHL, he's ready. He's bulkier than before too but he needs more strengthening for sure. I was so pissed that he missed a goal JUST by an INCH! Stupid post.

Colborne definitely exited more earlier than I've wanted however this guy is special he has his limelight stolen from Kadri but he's a good one folks. Believe it with a bit more polish he will be a solid addition. He doesn't seem like much or doesn't show that flash but trust me he has that skill more so than people think so IMO. Maybe that's what the hidden potential people were talking about.

Gards is all but done as I've said in the AHL what's expected of him. He's shooting more and slowly getting more points, need I say more? He's ready for the bigs and I hope he works on that pass.

Blacker was good but there were times he just seemed a bit out of place IMO.

Mckegger only proved my idea that it's going to be a while before he is ready for the bigs IMO. He was absolutely gassed up at one point, where he had to switch early after taking some good strides, his acceleration has improved a LOT though, assuming due to his training under Underhill.

Ryan was an absolute beast, score or not he will be a hockey player. He did everything right and was just great, from blocking shots to taking hits for your players (stortini). He is a guy who doesn't take crap if your teammate is getting picked on, loved him when he stood up for Acton.

D'amigo is slowly getting there but it seems that eakins is mostly putting him in the areas of defense rather than the offense this time around, he was great on the PK.

Brad Ross with the limited time he played was a beast, killed people several times and was chirping on and off lol. I met up with him after the game, he's a really chill dude and totally the opposite of how he is on the ice.

Holzer looked good as well and as ready as he can be for the NHL bottom pair.

Mike Kotska is an awesome dude off the ice as well lol. We met up with his friends lol they were going crazy hahah. He's built but he's shorter than I have thought, so it might be a harder for him to crack in the NHL more so that I had initially thought.

Speaking of height...Jesus Aucoin is short man lol.

Last but not least...Scrivens.....oh how good you were till that stupid stupid ass powerplay screw up....GARDS WAS ON YOUR LEFT DAMN IT !!! Anyways he was quiet but good IMO, showed the older patient form compared the past few starts.

If there are any player or prospects that I have missed, tell me and I should be able to tell you about them from the game.

Edit: Deschamp was good for that goal but man was he quiet afterwards lol.
Good write up, I share most of those opinions.

The only thing I'd add is I thought Paul Ranger was fantastic today. He showed to me at least that he probably won't be in the AHL when the NHL gets going again.

Rare Jewel is offline  
Old
11-17-2012, 07:42 PM
  #758
Leaf Rocket
Leaf Fan Till I Die
 
Leaf Rocket's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Fredericton, NB
Country: India
Posts: 70,613
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by Morlesio14 View Post
Yup notes look good. Acton played well defensively and I'm glad we were able to get the win without Frattin. Ranger played quietly yet solidly.
Quote:
Originally Posted by Rare Jewel View Post
Good write up, I share most of those opinions.

The only thing I'd add is I thought Paul Ranger was fantastic today. He showed to me at least that he probably won't be in the AHL when the NHL gets going again.
Acton was a beauty tonight, got crushed four times retaliated nicely and still played well.

I knew I was forgetting someone, Ranger was great, he's a lot taller than he looks for sure. He is definitely fit as Eakins had stated man. He will get there slowly and steady was doing very well lol.

Leaf Rocket is offline  
Old
11-17-2012, 08:35 PM
  #759
ULF_55
Global Moderator
 
ULF_55's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Mountain Standard Ti
Posts: 55,617
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by Grant View Post
Hasn't been said yet I don't think so here we go.

Marlies won 6-1 over the Hamilton Bulldogs (Montreal)

Kadri - 4A
Gardiner - 2A
Komarov - 1G 1A
Deschamps - 1G

Any other prospect not mentioned there that you are wondering about likely got 0 points.
Nobody on the team was a minus in case you were wondering.

Scrivens - 16 saves.
Scrivens 16 saves and 1 assist.

At least it took the pressure off the shut-out talk.

__________________
http://www.youtube.com/watch?v=bA3LN_8hjM8.

Vaive and Ludzik on collapse, and Phaneuf.
ULF_55 is offline  
Old
11-17-2012, 08:42 PM
  #760
Grant
LL Genius
 
Grant's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: London
Country: Canada
Posts: 12,773
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by ULF_55 View Post
Scrivens 16 saves and 1 assist.

At least it took the pressure off the shut-out talk.
Didn't see the game, but from the sounds of that I'm guessing he gave up a juicy rebound or something haha.

Grant is online now  
Old
11-17-2012, 08:46 PM
  #761
ULF_55
Global Moderator
 
ULF_55's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Mountain Standard Ti
Posts: 55,617
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by Grant View Post
Didn't see the game, but from the sounds of that I'm guessing he gave up a juicy rebound or something haha.
It was a funny one.

His team was changing, they were on the PP, and Scrivens sent a pass up center right onto the stick of Palushaj outside the blueline. Palushaj came in and put a nice shot in past Scrivens. Because of the score it wasn't really a concern, but otherwise he'd have had the shut-out.

ULF_55 is offline  
Old
11-17-2012, 08:48 PM
  #762
Leaf Rocket
Leaf Fan Till I Die
 
Leaf Rocket's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Fredericton, NB
Country: India
Posts: 70,613
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by Grant View Post
Didn't see the game, but from the sounds of that I'm guessing he gave up a juicy rebound or something haha.
Powerplay marlies, Marlies defense were switching. Bulldogs iced the puck, scrivens went for the puck tried to do a long pass through center ice, Palushaj was right there, took it and put it in the goal. Scrivent totally didn't see Gards towards the left.


Last edited by Leaf Rocket: 11-17-2012 at 08:55 PM.
Leaf Rocket is offline  
Old
11-17-2012, 08:52 PM
  #763
Grant
LL Genius
 
Grant's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: London
Country: Canada
Posts: 12,773
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by ULF_55 View Post
It was a funny one.

His team was changing, they were on the PP, and Scrivens sent a pass up center right onto the stick of Palushaj outside the blueline. Palushaj came in and put a nice shot in past Scrivens. Because of the score it wasn't really a concern, but otherwise he'd have had the shut-out.
Quote:
Originally Posted by Leaf Rocket View Post
Powerplay marlies, Marlies defense were switching. Bulldogs iced the dog, scrivens went for the puck tried to do a long pass through center ice, Gallagher was right there, took it and put it in the goal. Scrivent totally didn't see Gards towards the left.
Scrivens was just toying with them, making them think they were in the game

The bolded is incorrect LR

Grant is online now  
Old
11-17-2012, 08:55 PM
  #764
Leaf Rocket
Leaf Fan Till I Die
 
Leaf Rocket's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Fredericton, NB
Country: India
Posts: 70,613
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by Grant View Post
Scrivens was just toying with them, making them think they were in the game

The bolded is incorrect LR
LOL thank you for that ! Fixed it.

Leaf Rocket is offline  
Old
11-17-2012, 08:56 PM
  #765
Grant
LL Genius
 
Grant's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: London
Country: Canada
Posts: 12,773
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by Leaf Rocket View Post
LOL thank you for that ! Fixed it.
I think I will leave mine the way it is so everyone can see you wrote 'Bulldogs iced the dog'

Grant is online now  
Old
11-18-2012, 07:10 AM
  #766
AlienWorkShop
No Ben! No!
 
AlienWorkShop's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Country: Canada
Posts: 3,159
vCash: 500
Marlies attendance (League average)
2012-13: 6437 (5331) - after 5 games
2011-12: 5480 (5638)
2010-11: 4694 (5380)
2009-10: 4070 (5100)
2008-09: 3728 (5115)
2007-08: 4348 (5270)
2006-07: 3829 (5472)
2005-06: 4362 (5488)

Certainly could be the other variables factoring into the attendance boost this year, though it doesn't necessarily seem to be the lockout with AHL attendance down on average.

Presumably it will settle a bit lower, but the Marlies are looking at 4 straight years of attendance growth and are currently 10th in the league.

AlienWorkShop is offline  
Old
11-18-2012, 10:21 AM
  #767
dubey
~manlets~
 
dubey's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: The Hockey Mecca
Country: Canada
Posts: 19,558
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by AlienWorkShop View Post
Marlies attendance (League average)
2012-13: 6437 (5331) - after 5 games
2011-12: 5480 (5638)
2010-11: 4694 (5380)
2009-10: 4070 (5100)
2008-09: 3728 (5115)
2007-08: 4348 (5270)
2006-07: 3829 (5472)
2005-06: 4362 (5488)

Certainly could be the other variables factoring into the attendance boost this year, though it doesn't necessarily seem to be the lockout with AHL attendance down on average.

Presumably it will settle a bit lower, but the Marlies are looking at 4 straight years of attendance growth and are currently 10th in the league.
But Toronto isn't a hockey city

dubey is offline  
Old
11-18-2012, 11:02 AM
  #768
nuck
Axis of Evil
 
nuck's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Country: North Korea
Posts: 5,011
vCash: 500
Komorov and Frattin?

Komorov was supposed to be gone Thursday but had two points on Saturday. Is it confirmed he is leaving/gone? sorry I don't think the KHL is much better than the AHL and I doubt it better prepares players for the NHL. There are NHL busts who are studs over there, it's a different game. If he's going for the money, then I can't blame him though.

Frattin steps in for a 2 goal performance and then is scratched? Is he hurt? Does anyone have a link?

nuck is offline  
Old
11-18-2012, 11:09 AM
  #769
Jussi
I am siege face
 
Jussi's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Country: Finland
Posts: 43,500
vCash: 612
Quote:
Originally Posted by nuck View Post
Komorov was supposed to be gone Thursday but had two points on Saturday. Is it confirmed he is leaving/gone? sorry I don't think the KHL is much better than the AHL and I doubt it better prepares players for the NHL. There are NHL busts who are studs over there, it's a different game. If he's going for the money, then I can't blame him though.

Frattin steps in for a 2 goal performance and then is scratched? Is he hurt? Does anyone have a link?
Boy are you wrong...

Jussi is online now  
Old
11-18-2012, 11:11 AM
  #770
TieClark
Registered User
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 4,030
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by nuck View Post
Komorov was supposed to be gone Thursday but had two points on Saturday. Is it confirmed he is leaving/gone? sorry I don't think the KHL is much better than the AHL and I doubt it better prepares players for the NHL. There are NHL busts who are studs over there, it's a different game. If he's going for the money, then I can't blame him though.

Frattin steps in for a 2 goal performance and then is scratched? Is he hurt? Does anyone have a link?
He wants to leave to make a legit salary but he wants to ensure he can come back over to play in the NHL if the season comes back. They're trying to work out the contract details to make sure he can in fact do that.

Quote:
Originally Posted by Jussi View Post
Boy are you wrong...
Err I don't know about that.

TieClark is offline  
Old
11-18-2012, 11:30 AM
  #771
nuck
Axis of Evil
 
nuck's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Country: North Korea
Posts: 5,011
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by Jussi View Post
Boy are you wrong...
Boy is that a matter of opinion....

There aren't a ton of guys who have gone back and forth but:

Brandon Bochenski led the K in goals last year and was 8th the year before. Solid AHLer.

2008-09 Norfolk Admirals AHL 69 27 26 53 48 -25 -- -- -- -- --
2008-09 Tampa Bay Lightning NHL 7 0 1 1 2 -3 -- -- -- -- --
2009-10 Norfolk Admirals AHL 42 21 19 40 16 2 -- -- -- -- --
2009-10 Tampa Bay Lightning NHL 28 4 9 13 2 -1 -- -- -- -- --
2010-11 Astana Barys KHL 40 22 23 45 36 19 4 0 1 1 2
2011-12 Astana Barys KHL 49 27 31 58 26 4

Patrick Thorsen was an NHL bust, solid AHLer, and has feasted on the K.

2006-07 Edmonton Oilers NHL 68 4 12 16 52 -1 -- -- -- -- --
2006-07 Wilkes-Barre/Scranton Penguins AHL 5 1 5 6 4 5 -- -- -- -- --
2007-08 Springfield Falcons AHL 29 13 13 26 13 6 -- -- -- -- --
2007-08 Edmonton Oilers NHL 17 2 1 3 6 -4 -- -- -- -- --
2007-08 Philadelphia Flyers NHL 21 0 5 5 8 -6 14 0 2 2 4
2008-09 Lugano Swiss-A 48 22 41 63 83 8
2009-10 Ufa Salavat Yulayev KHL 56 24 33 57 71 45 15 5 9 14 37
2010-11 Ufa Salavat Yulayev KHL 54 29 36 65 30 21 21 3 15 18 16
2011-12 St. Petersburg SKA KHL 45 15 27 42 34 22
2012-13 St. Petersburg SKA KHL 24 9 14 23 12

Weinhandl

2006-07 Minnesota Wild NHL 12 1 1 2 10 -2 -- -- -- -- --
2006-07 Houston Aeros AHL 48 18 27 45 20 -15 -- -- -- -- --
2007-08 Linkoping HC SEL 54 35 27 62 69 9 16 7 10 17 8
2008-09 Moscow Dynamo KHL 41 16 16 32 53 11 12 6 10 16 4
2009-10 Moscow Dynamo KHL 56 26 34 60 36 10 4 1 0 1 2
2010-11 St. Petersburg SKA KHL 54 21 28 49 42 14 11 5 4 9 16

Cervenka would have been an interesting comp if he had stayed to play in Abbotsford. I am not dissing the caliber of all players in that league,just that being a star in the AHL doesn't mean you aren't good enough to be a star in the K.

nuck is offline  
Old
11-18-2012, 11:37 AM
  #772
nuck
Axis of Evil
 
nuck's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Country: North Korea
Posts: 5,011
vCash: 500
[QUOTE=TieClark;55853199]He wants to leave to make a legit salary but he wants to ensure he can come back over to play in the NHL if the season comes back. They're trying to work out the contract details to make sure he can in fact do that.

It does seem like he has broken through in the AHL and that would have to give him confidence. I think he will benefit from the exposure if he returns to an NHL camp. Language, some familiar team mates and opponents.

The Leafs have a group of top six guys that could really do some damage if they can manage to match their best seasons in the last two years and that is obviously not impossible. What they need is guys that play bigger than just their stats. I think guys like Komorov and maybe eventually Ross are that sort.

nuck is offline  
Old
11-18-2012, 12:00 PM
  #773
Ari91
Registered User
 
Join Date: Nov 2010
Location: Toronto
Country: Canada
Posts: 9,451
vCash: 500
When does Komarov go back to Russia?

I know the AHL isn't what he wanted or expected when he came over here and despite his decision to go back to Russia, I love the fact that the guy hasn't mailed it in because he knows he's leaving soon.

Ari91 is offline  
Old
11-18-2012, 12:01 PM
  #774
ULF_55
Global Moderator
 
ULF_55's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Mountain Standard Ti
Posts: 55,617
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by nuck View Post
Boy is that a matter of opinion....


Cervenka would have been an interesting comp if he had stayed to play in Abbotsford. I am not dissing the caliber of all players in that league,just that being a star in the AHL doesn't mean you aren't good enough to be a star in the K.
Can you do Evander Kane?

Just a little different game, but better than AHL.

ULF_55 is offline  
Old
11-18-2012, 12:26 PM
  #775
JVR2112
Registered User
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 206
vCash: 500
Quote:
Originally Posted by ULF_55 View Post
Can you do Evander Kane?

Just a little different game, but better than AHL.
I don't know why Kane couldn't score in the KHL but how does that prove the KHL is better than the AHL? Stapleton is a beast in the KHL but sucks in the NHL while Kane is a beast in the NHL but didn't fare as well in the KHL. I think its all about how your style translates. Comparable leagues, I'd give the edge to the KHL though.

JVR2112 is offline  
Closed Thread

Forum Jump


Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 03:12 PM.

monitoring_string = "e4251c93e2ba248d29da988d93bf5144"
Contact Us - HFBoards - Archive - Privacy Statement - Terms of Use - Advertise - Top - AdChoices

vBulletin Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
HFBoards.com is a property of CraveOnline Media, LLC, an Evolve Media, LLC company. 2014 All Rights Reserved.