HFBoards

Go Back   HFBoards > NHL Western Conference > Central Division > Colorado Avalanche
Mobile Hockey's Future Become a Sponsor Site Rules Support Forum vBookie Page 2
Notices

The Off-Topic Lounge Thread

Closed Thread
 
Thread Tools
Old
01-29-2013, 10:00 PM
  #651
S E P H
@Krzysztof_WHL
 
S E P H's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Avs Country!
Country: Poland
Posts: 9,427
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by Ronaldo View Post
RL you totally messed that up. He's asking how his friends are doing. Lmao I'm actually tearing up here.

@SEPH depressed teens because they don't know how good they have it.
It is such a sad state that people (who are more ****ed in the head then they are) can bring them down you know? I am at the point that anything negative thrown at me goes out the other ear because it's not worth my time.

S E P H is online now  
Old
01-29-2013, 10:08 PM
  #652
JWK
Report Spam @JWK Plz
 
JWK's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: 303
Country: South Korea
Posts: 16,008
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by S E P H View Post
It is such a sad state that people (who are more ****ed in the head then they are) can bring them down you know? I am at the point that anything negative thrown at me goes out the other ear because it's not worth my time.
Enjoy!


JWK is offline  
Old
01-29-2013, 10:14 PM
  #653
S E P H
@Krzysztof_WHL
 
S E P H's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Avs Country!
Country: Poland
Posts: 9,427
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by JWK View Post
Enjoy!

Oh my I am getting depressed now.

S E P H is online now  
Old
01-29-2013, 10:15 PM
  #654
Duchene2MacKinnon
RIP SvatosTheGreat
 
Duchene2MacKinnon's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Country: Canada
Posts: 21,233
vCash: 400
Quote:
Originally Posted by S E P H View Post
It is such a sad state that people (who are more ****ed in the head then they are) can bring them down you know? I am at the point that anything negative thrown at me goes out the other ear because it's not worth my time.
Ha welcome to my world. At one point you have to grow up and become stronger mentally. I put most of the blame on parents tbh.

Duchene2MacKinnon is offline  
Old
01-29-2013, 10:16 PM
  #655
JWK
Report Spam @JWK Plz
 
JWK's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: 303
Country: South Korea
Posts: 16,008
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by S E P H View Post
Oh my I am getting depressed now.
Why? Is it because Landeskog quit the Avs and joined 1 direction? He's the one that's on the middle at the 0:50 mark btw.

JWK is offline  
Old
01-29-2013, 10:24 PM
  #656
S E P H
@Krzysztof_WHL
 
S E P H's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Avs Country!
Country: Poland
Posts: 9,427
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by JWK View Post
Why? Is it because Landeskog quit the Avs and joined 1 direction? He's the one that's on the middle at the 0:50 mark btw.

And that is why I made a poll about you last GDT.

Quote:
Originally Posted by Ronaldo View Post
Ha welcome to my world. At one point you have to grow up and become stronger mentally. I put most of the blame on parents tbh.
Some of it has to do with chemical imbalance in the brain, but agree that majority of parents out there, don't know how to rise kids.

S E P H is online now  
Old
01-29-2013, 10:28 PM
  #657
JWK
Report Spam @JWK Plz
 
JWK's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: 303
Country: South Korea
Posts: 16,008
vCash: 50
9 votes I couldn't beat Gangnam Style? That's rigged then, at least Carly won <333333333333333333333

JWK is offline  
Old
01-29-2013, 10:32 PM
  #658
The Shermanator
Custom User Title
 
The Shermanator's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Ontario
Country: Canada
Posts: 15,652
vCash: 50
We should have a party when I get to 4000 posts.

The Shermanator is offline  
Old
01-29-2013, 10:34 PM
  #659
BrickAHL
Terry Balboa
 
BrickAHL's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: Vancouver
Country: Canada
Posts: 13,467
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by The Shermanator View Post
We should have a party when I get to 4000 posts.
Party at D2M's house!

BrickAHL is online now  
Old
01-29-2013, 10:35 PM
  #660
S E P H
@Krzysztof_WHL
 
S E P H's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Avs Country!
Country: Poland
Posts: 9,427
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by JWK View Post
9 votes I couldn't beat Gangnam Style? That's rigged then, at least Carly won <333333333333333333333
I too wish you beat PSY.

But I just asked out a girl this way,



but it was through text.

S E P H is online now  
Old
01-29-2013, 10:35 PM
  #661
JWK
Report Spam @JWK Plz
 
JWK's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: 303
Country: South Korea
Posts: 16,008
vCash: 50
I realize Sunny always lurk on this thread until Shermy posts and always responds to Shermy. Just ask him out already, geez.

JWK is offline  
Old
01-29-2013, 10:35 PM
  #662
Duchene2MacKinnon
RIP SvatosTheGreat
 
Duchene2MacKinnon's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Country: Canada
Posts: 21,233
vCash: 400
Quote:
Originally Posted by S E P H View Post

Some of it has to do with chemical imbalance in the brain, but agree that majority of parents out there, don't know how to rise kids.
You're the DR.

Sooo Madrid vs Barca and Deadpool vs Arsenal. I'll be watching niether because of a test, what about you guys? Nevermind I already know lol EPL.

Can't believe I used to like that guy(Bricky) SMH

Duchene2MacKinnon is offline  
Old
01-29-2013, 10:37 PM
  #663
JWK
Report Spam @JWK Plz
 
JWK's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: 303
Country: South Korea
Posts: 16,008
vCash: 50
She's attractive S E P H, my god she's attractive.

Read my post from last page Ronaldo, unless you ignored me EPL >>>>>>>>>>>>>> TheLeagueMessiPlaysIn

JWK is offline  
Old
01-29-2013, 10:38 PM
  #664
BrickAHL
Terry Balboa
 
BrickAHL's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: Vancouver
Country: Canada
Posts: 13,467
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by JWK View Post
I realize Sunny always lurk on this thread until Shermy posts and always responds to Shermy. Just ask him out already, geez.
I'm scared of being rejected.

BrickAHL is online now  
Old
01-29-2013, 10:41 PM
  #665
Duchene2MacKinnon
RIP SvatosTheGreat
 
Duchene2MacKinnon's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Country: Canada
Posts: 21,233
vCash: 400
Quote:
Originally Posted by JWK View Post
Ronaldo, why is your team going after Vorm? Tell them to go after someone better........please

Everyone's favorite player got sold from Man City to AC Milan.
I want DDG sooo baaad!!! Vorm is alright but not for Barca.

Mario will flop soo hard.

Should just watch rugby they have more skill then the EPL.

Duchene2MacKinnon is offline  
Old
01-29-2013, 10:42 PM
  #666
The Shermanator
Custom User Title
 
The Shermanator's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Ontario
Country: Canada
Posts: 15,652
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by JWK View Post
She's attractive S E P H, my god she's attractive.
Wow... she actually is.

The Shermanator is offline  
Old
01-29-2013, 10:42 PM
  #667
JWK
Report Spam @JWK Plz
 
JWK's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: 303
Country: South Korea
Posts: 16,008
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by Ronaldo View Post
I want DDG sooo baaad!!! Vorm is alright but not for Barca.

Mario will flop soo hard.

Should just watch rugby they have more skill then the EPL.
I honesty think he'll do well there, playing regularly should help.

JWK is offline  
Old
01-29-2013, 10:46 PM
  #668
S E P H
@Krzysztof_WHL
 
S E P H's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Avs Country!
Country: Poland
Posts: 9,427
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by Ronaldo View Post
You're the DR.

Sooo Madrid vs Barca and Deadpool vs Arsenal. I'll be watching niether because of a test, what about you guys? Nevermind I already know lol EPL.

Can't believe I used to like that guy(Bricky) SMH
Well not yet. I am learning new stuff each day and making new mistakes each day.

Quote:
Originally Posted by JWK View Post
She's attractive S E P H, my god she's attractive.

Read my post from last page Ronaldo, unless you ignored me EPL >>>>>>>>>>>>>> TheLeagueMessiPlaysIn
Dude she is.

Vorm better not move from Swansea. Love him and have him on my fantasy team.

Quote:
Originally Posted by Ronaldo View Post
I want DDG sooo baaad!!! Vorm is alright but not for Barca.

Mario will flop soo hard.

Should just watch rugby they have more skill then the EPL.
Even though I like Milan, great move from Man City to get rid of that useless player.

S E P H is online now  
Old
01-29-2013, 10:47 PM
  #669
RockLobster
Moderator
Damnit, Jian Yang!
 
RockLobster's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Location: Kansas
Country: Germany
Posts: 22,643
vCash: 844
Quote:
Originally Posted by The Shermanator View Post
We should have a party when I get to 4000 posts.
We should...so long as your 4000th post is dedicated to me, as mine was to you.

RockLobster is online now  
Old
01-29-2013, 10:50 PM
  #670
Duchene2MacKinnon
RIP SvatosTheGreat
 
Duchene2MacKinnon's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Country: Canada
Posts: 21,233
vCash: 400
Quote:
Originally Posted by JWK View Post
I honesty think he'll do well there, playing regularly should help.
No Mario is a head case, all the talent in the world but the guy is brain dead. He will never fulfill his potential.

I should really studt for my test. I have no idea what going on in that class, usually take naps during the class and now opening up the text, I'm finding my self compltely lost.

Duchene2MacKinnon is offline  
Old
01-29-2013, 10:50 PM
  #671
BrickAHL
Terry Balboa
 
BrickAHL's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: Vancouver
Country: Canada
Posts: 13,467
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by Ronaldo View Post
You're the DR.

Sooo Madrid vs Barca and Deadpool vs Arsenal. I'll be watching niether because of a test, what about you guys? Nevermind I already know lol EPL.

Can't believe I used to like that guy(Bricky) SMH

BrickAHL is online now  
Old
01-29-2013, 11:11 PM
  #672
S E P H
@Krzysztof_WHL
 
S E P H's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Avs Country!
Country: Poland
Posts: 9,427
vCash: 50
Omg I got a bloody nose, first time in about ten years. Colorado's altitude for ya.

S E P H is online now  
Old
01-29-2013, 11:14 PM
  #673
The Shermanator
Custom User Title
 
The Shermanator's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Ontario
Country: Canada
Posts: 15,652
vCash: 50
I've been watching that guys videos ever since.... thanks a lot SEPH

The Shermanator is offline  
Old
01-29-2013, 11:15 PM
  #674
JWK
Report Spam @JWK Plz
 
JWK's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: 303
Country: South Korea
Posts: 16,008
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by S E P H View Post
Omg I got a bloody nose, first time in about ten years. Colorado's altitude for ya.
Did the girl reject you by punching you on your face?

JWK is offline  
Old
01-29-2013, 11:18 PM
  #675
S E P H
@Krzysztof_WHL
 
S E P H's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Avs Country!
Country: Poland
Posts: 9,427
vCash: 50
Quote:
Originally Posted by The Shermanator View Post
I've been watching that guys videos ever since.... thanks a lot SEPH
My cousin showed me that one and I got a lot of respect for a guy like that. Haven't seen his others, what is it about?

Quote:
Originally Posted by JWK View Post
Did the girl reject you by punching you on your face?
She hasn't responded yet, plus she lives in Chicago currently so 1 hour ahead. I think she will say no because she's my best friend's sister, but damn she is amazing (personality and looks). She sort of resembles the girl in that video (I think is even more attractive).

S E P H is online now  
Closed Thread

Forum Jump


Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 05:20 PM.

monitoring_string = "e4251c93e2ba248d29da988d93bf5144"

vBulletin Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
HFBoards.com is a property of CraveOnline Media, LLC, an Evolve Media, LLC company. 2017 All Rights Reserved.