HFBoards

Go Back   HFBoards > Hockey Talk by Country > Northern Europe
Mobile Hockey's Future Become a Sponsor Site Rules Support Forum vBookie Page 2
Northern Europe Norway, Denmark, Iceland

[NOR] Då tog eg turen!

Closed Thread

Thread Tools
Old
12-02-2003, 10:13 PM
Max Denby
Registered User

Max Denby's Avatar

vCash: 500
Quote:
Originally Posted by rangers
http://sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=1676196

-- Chicago Blackhawks forward Eric Daze will undergo back surgery to repair a herniated disc and will be sidelined about 10 weeks.

Daze, who appeared in only three games before the back injury, underwent surgery twice to repair herniated discs during his career.

But Mike Gapski, the team's head trainer, said Tuesday the surgery is not related to previous problems.

"We are optimistic that he will have a full recovery because he's been working so hard and his back is extremely strong," Gapski said in a statement.

Hmmm....Anders, hva skjer? Har du gitt opp?
Dette er helt tragisk. Hele 1e kjeden vår er skadet (sullivan zhamnov daze + thibault ) Hele laget består av rookie's liksom. Det blir ikke noe playoff av det. Men rangers klarer seg ok for tiden. Tror du på playoff-plass i år?

Max Denby is offline  
Old
12-02-2003, 10:39 PM
rangers
Registered User

Country: Norway
Quote:
Originally Posted by anders
Dette er helt tragisk. Hele 1e kjeden vår er skadet (sullivan zhamnov daze + thibault ) Hele laget består av rookie's liksom. Det blir ikke noe playoff av det. Men rangers klarer seg ok for tiden. Tror du på playoff-plass i år?
Ja...har sett noen Chicago kamper å d ser langt fra bra ut. Spesielt tynt på center plassen virker det som. Leighton og Andersen blir kanskje også litt for tynt i målet. Litt grått uten Daze og spesielt Sullivan...

Når det gjelder Rangers vet jeg ikke hva jeg skal si. Vi hadde nettopp en glimrende periode med seiere over Senators og Lightning, men med to tap mot Toronto nylig vet jeg ikke. Går jo også visse spekulasjoner på at Jagr er på vei, men vi får vente og se. Blir uansett en spennende sesong framover!!

rangers is offline  
Old
12-02-2003, 11:54 PM
Max Denby
Registered User

Max Denby's Avatar

Quote:
Ja...har sett noen Chicago kamper å d ser langt fra bra ut. Spesielt tynt på center plassen virker det som. Leighton og Andersen blir kanskje også litt for tynt i målet. Litt grått uten Daze og spesielt Sullivan...

Når det gjelder Rangers vet jeg ikke hva jeg skal si. Vi hadde nettopp en glimrende periode med seiere over Senators og Lightning, men med to tap mot Toronto nylig vet jeg ikke. Går jo også visse spekulasjoner på at Jagr er på vei, men vi får vente og se. Blir uansett en spennende sesong framover!!
Det er jo alltid gøy å følge med selv om det går dårlig. Vi har MANGE unge spillere som kan gjøre det bra om 2-3 år, men de blir sikkert tradet bort mot gamlinger. Ryktene om en Jagr-Lindros trade har jo gått rundt siden i sommer, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på. Men det hadde nok vært bra for både rangers og Jagr om den gikk i boks. Da lukter det virkelig playoff i NY. Kanskje Blachawks går for Ovechkin?

Max Denby is offline  
Old
12-03-2003, 12:58 AM
rangers
Registered User

Quote:
Det er jo alltid gøy å følge med selv om det går dårlig. Vi har MANGE unge spillere som kan gjøre det bra om 2-3 år, men de blir sikkert tradet bort mot gamlinger. Ryktene om en Jagr-Lindros trade har jo gått rundt siden i sommer, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på. Men det hadde nok vært bra for både rangers og Jagr om den gikk i boks. Da lukter det virkelig playoff i NY. Kanskje Blachawks går for Ovechkin?
Hehe, kanskje Ovechkin i år og Crosby neste år?!

Ja, det siste jeg hørte angående Jagr var at en deal: Jagr + $25 mill av kontrakta for Lundmark, var sendt the NHL HQ`s for godkjenning. Vet ikke om det er sant, men.....

Problemet til Rangers slik jeg ser det er selvfølgelig forsvaret, og centerene. I og med at Sather fortsatt tror på den åpne hockeyen (EDM på 80 tallet) tror jeg ikke han vil gjøre noe spesielt defensivt. Lindros, Nedved, Holik og Messier høres jo bra ut, men vi har jon ingen playmaker! Med vinger som Kovalev, Carter, Lundmark og Hlavac tror jeg en ekte playmaker kunne gjort susen...(Doug Weight :mad: )

Hvis jeg var Sather hadde jeg tradet Poti til Boston som trenger en offensiv D for Boynton eller Gill +2nd. Kunne godt slengt med no mer for å få Boynton. Liker han! Deretter hadde jeg sendt Carter til WSH for Jagr. Jeg annser det som en selvfølge at WSH betaler ca halvparten av det JJ har igjen på kontrakten...

Rucinsky - Holik - Kovalev
Lundmark - Lindros - Jagr
Hlavac - Nedved - Moore
Simon - Messier - Barnaby

Leetch - Boynton
Mironov - Malakhov
De Vries - Kaspar

Tror Jagr og Lindros kunne funnet tonen sammen!

rangers is offline  
Old
12-03-2003, 04:05 AM
Max Denby
Registered User

Max Denby's Avatar

[QUOTE=rangers]Hehe, kanskje Ovechkin i år og Crosby neste år?!

hadde vært digg det

Max Denby is offline  
Old
12-09-2003, 07:28 AM
rangers
Registered User

Quote:
Originally Posted by Minnesota Norse Star
Du haar rett, Nycholat for Holmvquist. Jeg spilte med han noen aar siden. Mensker byjente og snakkes som han ville lav NHL nor han var
8 aar gammel. Bare lurte paa vordann han spilte diss dagene.

Bra til og hoere fra Norsk!
Hei der Minnesota! Fant noe fra nettstedet Hockebird.com om Lawrence Nycholat som du kanskje vil like å høre:

"Lawrence Nycholat… wow. I didn’t think it was possible to have such a dramatic reversal of opinion on a player. Nycholat had played well this year, hitting, battling around our net, and chipping in on offense, but when I never expected him beat the crap out of Chris Ferraro – even dragging the turtling agitator back to his feet for additional punishment. Then, just when we thought it might be a freak occurrence, Nycholat fought again in Bridgeport. I don’t know, but now I’m kind of scared of the rather sweet-faced Lawrence. In between playing at team enforcer, Nycholat has maintained a team leading +10 and continued to display his ready-for-NHL defensive skills. If the Rangers had to call someone up, it should be Lawrence."

Høres bra ut!

rangers is offline  
Old
12-09-2003, 08:01 AM
rangers
Registered User

Quote:
Ja, i dag blusset Lindros for Jagr ryktene opp igjen. I følge Larry Brooks (Ikke alltid like troverdig! ) jobber Rangers og Capitals på en deal der Lindros og Poti trades til Caps for Jagr og muligens noe annet. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Lindros har spilt veldig bra for oss i det siste og Poti er jo "ung og lovende" selv om han gjør en del defensive feil. Slenger WSH med en spiller som Grier, Halpern, Witt eller helst Gonchar ser det derimot bedre ut. Jeg tror det er helt unødvendig å gi opp både Poti og Lindros for en spiller ingen egentlig vil ha. Sather bør bruke det til vår fordel, slik han gjorde i Kovalev dealen. Greit, noe penger må tilbake til WSH, men heller Nedved, Carter eller Kasparaitis enn Lindros. Drar Poti gråter jeg ikke for å si det sånn.

Selv om Jagr er dyktig tror jeg det ville ha vært lurere å få tak i en yngre spiller enn Jaromir. Jeg er ikke i tvil om at #68 er god å ville ha gjort det bra i NYC, men han er for like spillere som Bure og Kovalev. Som nevnt i en tidligere post ville jeg ha konsentrert meg om en "playmaker". Lowe og Sather har jo vist seg som gode "dansekamerater" tidligere og hvorfor ikke da prøve seg på Mike Comrie? Tror han ville fungert godt på Broadway. Er mer enn villig til å gi opp en spiller som Lundmark for han, selvfølgelig med mer enn bare Lundmark til EDM. Hva med Jamie + Purinton + 3rd for Comrie? Personlig tror jeg ikke Jamie har noen fremtid i New York. Han ville nok trivdes mye bedre hjemme i Edmonton med spill på en av topplinjene der enn i Rangers på 4 linja mellom LaCotoure og Ortmeyer.

En annen mulighet er Iginla. Han er en mann jeg tror ville ha passet perfekt i Rangers. Ung, stor, sterk og målfarlig. Calgary gjør det jo bra for tiden, men vil nok møte veggen før eller siden. Iginla er dyr og spørsmålet er jo om Flames har råd. Carter og Poti for Iggy. Shande Doan fra Pheonix bør også være en aktuell spiller. Hadde jeg bare vært Sather....... :p

Noe som skjer på Chicago fronten da, Anders? Noe på gang?

rangers is offline  
Old
12-09-2003, 10:39 PM
Max Denby
Registered User

Max Denby's Avatar

Quote:
Ja, i dag blusset Lindros for Jagr ryktene opp igjen. I følge Larry Brooks (Ikke alltid like troverdig! ) jobber Rangers og Capitals på en deal der Lindros og Poti trades til Caps for Jagr og muligens noe annet. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Lindros har spilt veldig bra for oss i det siste og Poti er jo "ung og lovende" selv om han gjør en del defensive feil. Slenger WSH med en spiller som Grier, Halpern, Witt eller helst Gonchar ser det derimot bedre ut. Jeg tror det er helt unødvendig å gi opp både Poti og Lindros for en spiller ingen egentlig vil ha. Sather bør bruke det til vår fordel, slik han gjorde i Kovalev dealen. Greit, noe penger må tilbake til WSH, men heller Nedved, Carter eller Kasparaitis enn Lindros. Drar Poti gråter jeg ikke for å si det sånn.

Selv om Jagr er dyktig tror jeg det ville ha vært lurere å få tak i en yngre spiller enn Jaromir. Jeg er ikke i tvil om at #68 er god å ville ha gjort det bra i NYC, men han er for like spillere som Bure og Kovalev. Som nevnt i en tidligere post ville jeg ha konsentrert meg om en "playmaker". Lowe og Sather har jo vist seg som gode "dansekamerater" tidligere og hvorfor ikke da prøve seg på Mike Comrie? Tror han ville fungert godt på Broadway. Er mer enn villig til å gi opp en spiller som Lundmark for han, selvfølgelig med mer enn bare Lundmark til EDM. Hva med Jamie + Purinton + 3rd for Comrie? Personlig tror jeg ikke Jamie har noen fremtid i New York. Han ville nok trivdes mye bedre hjemme i Edmonton med spill på en av topplinjene der enn i Rangers på 4 linja mellom LaCotoure og Ortmeyer.

En annen mulighet er Iginla. Han er en mann jeg tror ville ha passet perfekt i Rangers. Ung, stor, sterk og målfarlig. Calgary gjør det jo bra for tiden, men vil nok møte veggen før eller siden. Iginla er dyr og spørsmålet er jo om Flames har råd. Carter og Poti for Iggy. Shande Doan fra Pheonix bør også være en aktuell spiller. Hadde jeg bare vært Sather....... :p

Noe som skjer på Chicago fronten da, Anders? Noe på gang?
Nei, de prøver sikkert å finne nye måter å spare penger på. Ellers så er det ganske kjipt å være hawks-fan for tida. 14 kamper uten seier.Tragisk

Max Denby is offline  
Old
12-10-2003, 04:57 AM
rangers
Registered User

Quote:
Nei, de prøver sikkert å finne nye måter å spare penger på. Ellers så er det ganske kjipt å være hawks-fan for tida. 14 kamper uten seier.Tragisk
Jaja, du får bare holde ut! Det snur seg nok til slutt skal du se. Er det ikke han Wirtz fyren som eier Hawks a? Trudde han var rik som faen jeg...

rangers is offline  
Old
12-10-2003, 10:19 PM
Max Denby
Registered User

Max Denby's Avatar

Quote:
Jaja, du får bare holde ut! Det snur seg nok til slutt skal du se. Er det ikke han Wirtz fyren som eier Hawks a? Trudde han var rik som faen jeg...
Joda, Wirtz eier klubben. Det er godt mulig at han er jævli rik, men han bruker ikke ei krone. Det skulle vært skuddpremie på han

Max Denby is offline  
Old
12-11-2003, 01:58 PM
rangers
Registered User

Quote:
Joda, Wirtz eier klubben. Det er godt mulig at han er jævli rik, men han bruker ikke ei krone. Det skulle vært skuddpremie på han
Ja, er ikke helt fornøyd med hvordan Dolan familien driver Rangers heller, men penger bruker de, det ska de ha!

rangers is offline  
Old
12-11-2003, 09:58 PM
Max Denby
Registered User

Max Denby's Avatar

Quote:
Ja, er ikke helt fornøyd med hvordan Dolan familien driver Rangers heller, men penger bruker de, det ska de ha!
wohooo, seier mot detroit igår....puh, var redd de skulle gå resten av sessongen uten seier ett lite øyeblikk

Max Denby is offline  
Old
12-11-2003, 11:00 PM
rangers
Registered User

Quote:
wohooo, seier mot detroit igår....puh, var redd de skulle gå resten av sessongen uten seier ett lite øyeblikk
Og det kan de takke CuJo for? Neida, alltid morsomt å slå erkerivalen! Gratulerer! Nå er det vår tur. Buffalo må slås i dag!!

rangers is offline  
Old
12-17-2003, 07:00 AM
rangers
Registered User

Quote:
Og det kan de takke CuJo for? Neida, alltid morsomt å slå erkerivalen! Gratulerer! Nå er det vår tur. Buffalo må slås i dag!!
Ahh, det er dette som er så symptomatisk med Rangers. Vi slår Buffalo 3-1 for så å gå på smellen i neste kamp mot Toronto! Kan vi ikke klare å skrape sammen en 5-6 kampers Winning streak slik som alle andre?

Islanders i MSG i morgen...

rangers is offline  
Old
12-20-2003, 07:52 AM
Max Denby
Registered User

Max Denby's Avatar

Quote:
Ahh, det er dette som er så symptomatisk med Rangers. Vi slår Buffalo 3-1 for så å gå på smellen i neste kamp mot Toronto! Kan vi ikke klare å skrape sammen en 5-6 kampers Winning streak slik som alle andre?

Islanders i MSG i morgen...
alle andre??? chicago er fremdeles et nhl lag.......
:p

Max Denby is offline  
Old
12-20-2003, 05:27 PM
rangers
Registered User

Quote:
alle andre??? chicago er fremdeles et nhl lag.......
:p
Såvidt! Tror faen meg du kan slenge Rangers med i samme kategorien. Makan til drittlag skal en lete lenge etter. Begynner å bli lei av å tape hele tia...

rangers is offline  
Old
01-12-2004, 12:47 PM
rangers
Registered User

Å der tapte vi igjen! Kjempe kjekt å sitte oppe hele natta for å følge Rangers bare for å se at de taper gang, på gang, på gang, på gang, på gang...

Rangers - Lightning 1-2...

Nå går det til helvete igjen!

rangers is offline  
Old
01-20-2004, 06:47 PM
rangers
Registered User

For alle som er interesserte.... Er ganske sikker på at Rangers i dag recalla Lawrence Nycholat fra Hartford. Sjansen for at han får sin NHL debut i dag mot Boston er STOOOOR.....

Heia Lawrence!

rangers is offline  
Old
01-20-2004, 07:17 PM
rangers
Registered User

Quote:
For alle som er interesserte.... Er ganske sikker på at Rangers i dag recalla Lawrence Nycholat fra Hartford. Sjansen for at han får sin NHL debut i dag mot Boston er STOOOOR.....

Heia Lawrence!
Ikke bare spiller han, han spiller med Leetch på top pairingen!

Lykke til!

rangers is offline  
Old
01-21-2004, 04:21 PM
ratsgirl
Rookie User

Quote:
Ikke bare spiller han, han spiller med Leetch på top pairingen!

Lykke til!
snakker du med deg selv igjen? :p

ratsgirl is offline  
Old
01-21-2004, 05:40 PM
rangers
Registered User

Quote:
Originally Posted by ratsgirl
snakker du med deg selv igjen? :p
Hehe, noe sånn ja.

Ellers? Hvordan er livet i coca cola land? Sett noen Rangers kamper i det siste? Nå begynner jeg å bli seriøst lei av alle disse tapene!

Sather må gå!

rangers is offline  
Old
01-21-2004, 06:14 PM
ratsgirl
Rookie User

Quote:
Hehe, noe sånn ja.

Ellers? Hvordan er livet i coca cola land? Sett noen Rangers kamper i det siste? Nå begynner jeg å bli seriøst lei av alle disse tapene!

Sather må gå!
Ja, Sather må gå. Rangers minner meg mye om Brann--en klubb som burde gjøre det mye bedre... men som skuffer hvert år. Så jeg forstår frustrasjonen.

Selvsagt fikk jeg med meg Rangers-Devils. Skuffende, i grunn. Men Brodeur har ikke spilt spesielt bra i det siste. Nå har han ikke spilt de to siste, så forhåpentligvis spiller han bedre i kveld.

Ellers er det ubeskrivelig kaldt her i "coca cola land". Er lei av alle som sier "But you're from Norway. You should be used to the cold!".

ratsgirl is offline  
Old
01-22-2004, 11:58 AM
rangers
Registered User

Quote:
Ja, Sather må gå. Rangers minner meg mye om Brann--en klubb som burde gjøre det mye bedre... men som skuffer hvert år. Så jeg forstår frustrasjonen.

Selvsagt fikk jeg med meg Rangers-Devils. Skuffende, i grunn. Men Brodeur har ikke spilt spesielt bra i det siste. Nå har han ikke spilt de to siste, så forhåpentligvis spiller han bedre i kveld.

Ellers er det ubeskrivelig kaldt her i "coca cola land". Er lei av alle som sier "But you're from Norway. You should be used to the cold!".
Ja, med det laget vi har burde playoffs egentlig være en enkel sak, men nei. Klarer det nok ikke i år heller, hvis ikke Sather finner på noe smart da

Nærmest krise i New Jersey. Klarer ikke en gang å slå oss! Tapte i går igjen mot Hurricanes ser jeg. Uten Stevens sliter de. Brodeur har vel heller ikke vært på topp i det siste nei. Hvor lenge tror du Lou venter før han starter å se etter mulige trades og hvem tror du er aktuelle? Hørt rykter om både Zhamnov, Perrault, Conroy og Satan. Håper dere gjør noe i hvertfall. Ingenting er så kjedelig som en Devils kamp på tv! :p

Hehe...er vel ikke så mye snø i Bæææærgen da! Mest regn der

rangers is offline  
Old
01-22-2004, 02:31 PM
ratsgirl
Rookie User

Quote:
Ja, med det laget vi har burde playoffs egentlig være en enkel sak, men nei. Klarer det nok ikke i år heller, hvis ikke Sather finner på noe smart da

Nærmest krise i New Jersey. Klarer ikke en gang å slå oss! Tapte i går igjen mot Hurricanes ser jeg. Uten Stevens sliter de. Brodeur har vel heller ikke vært på topp i det siste nei. Hvor lenge tror du Lou venter før han starter å se etter mulige trades og hvem tror du er aktuelle? Hørt rykter om både Zhamnov, Perrault, Conroy og Satan. Håper dere gjør noe i hvertfall. Ingenting er så kjedelig som en Devils kamp på tv! :p
Stevens

Nærmest krise ja, men satser jo på at dere knuser Flyers for oss i kveld

Tviler litt på at det blir trades innen EC, vanligvis liker Lou å shoppe i vest. Men Langenbrunner kommer visstnok snart tilbake, så det blir vel ingenting før det. Me får no sjå. Ikkje veit eg

ratsgirl is offline  
Old
01-22-2004, 03:55 PM
rangers
Registered User

Quote:
Stevens

Nærmest krise ja, men satser jo på at dere knuser Flyers for oss i kveld

Tviler litt på at det blir trades innen EC, vanligvis liker Lou å shoppe i vest. Men Langenbrunner kommer visstnok snart tilbake, så det blir vel ingenting før det. Me får no sjå. Ikkje veit eg
Hehe, jeg er villig til å sette en del penger på at vi ikke slår Philadelphia i kveld, men man vet jo aldri. Kanskje våkner Kovalev eller Carter til liv? Den som lever får se. Virker som om vår høyt elskede GM, President og trener konsentrerer seg mer om en viss herremann i Washington DC enn hva som skjer med laget. Ser dårlig ut!

rangers is offline  
Closed Thread

Forum Jump

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules