HFBoards

Go Back   HFBoards > Hockey Talk by Country > Northern Europe
Mobile Hockey's Future Become a Sponsor Site Rules Support Forum vBookie Page 2
Northern Europe Norway, Denmark, Iceland

[NOR] Då tog eg turen!

Closed Thread

Thread Tools
Old
01-24-2004, 12:30 PM
rangers
Registered User

Country: Norway
vCash: 500
Der ja! Vi har igjen tradet for en gammel og kostbar superstjerne!

Jagr for Carter...

Ikke at Carter gjorde noen ting som helst heller. Vi får se. Heia Jagr og Rangers!

rangers is offline  
Old
01-27-2004, 11:19 PM
rangers
Registered User

9-1 tap i Ottawa på lørdag i #68 debutkamp. Trodde nesten ikke det jeg så. 5-2 seier over Florida i går og fornyet håp. Jagr med 3 poeng i MSG debuten.

Fortsatt håp!

rangers is offline  
Old
01-29-2004, 05:10 PM
rangers
Registered User

Tap 2-1 mot Capitals i MSG. Lindros ut med nok en hjernerystelse. Er karrieren over? kanskje...sesongen er ihvertfall over. 7 år på rad uten playoffs. Aldri vært så langt nede som Rangers fan før...

rangers is offline  
Old
02-11-2004, 07:19 PM
rangers
Registered User

Hehe....fatter ikke at jeg gidder dette, men sitter nok en gang oppe hele natta for å følge Rangers..denne gangen på TV! Møter Devils om ca 15 min i Continental Airlines Arena. NJ tapte i går 4-1 mot Flyers og er nok revansjelystne. Med kun to seiere på de siste 38 kampene mot djevlene er ikke håpet om seier særlig stort. Det eneste jeg ønsker er å se en morsom kamp med mål, action, fart og spenning.

Hva sier du Ratsgirl? Kan du ordne en Rangers seier i natt?

rangers is offline  
Old
02-11-2004, 08:30 PM
ratsgirl
Rookie User

Quote:
Originally Posted by rangers
Hehe....fatter ikke at jeg gidder dette, men sitter nok en gang oppe hele natta for å følge Rangers..denne gangen på TV! Møter Devils om ca 15 min i Continental Airlines Arena. NJ tapte i går 4-1 mot Flyers og er nok revansjelystne. Med kun to seiere på de siste 38 kampene mot djevlene er ikke håpet om seier særlig stort. Det eneste jeg ønsker er å se en morsom kamp med mål, action, fart og spenning.

Hva sier du Ratsgirl? Kan du ordne en Rangers seier i natt?

hmmm.....ser jo slik ut

vi har spilt forferdelig i det siste...ugh

(slipper ihvertfall å sitte oppe hele natten for dette...:p )

ratsgirl is offline  
Old
02-12-2004, 09:35 AM
rangers
Registered User

Quote:
Originally Posted by ratsgirl
hmmm.....ser jo slik ut

vi har spilt forferdelig i det siste...ugh

(slipper ihvertfall å sitte oppe hele natten for dette...:p )
Takk skal du ha!

Bra kamp av oss selv om vi til tider slet..spesielt utover i kampen. Dunham var fantastisk i målet og reddet det som var å redde..bortsett fra Stevensons da. Kan tilgi ham den.

Gud så nervøs jeg var utover i kampen. Satt nærmest å skalv... Heldigvis endte det godt!

rangers is offline  
Old
02-12-2004, 09:50 AM
ratsgirl
Rookie User

Quote:
Takk skal du ha!

Bra kamp av oss selv om vi til tider slet..spesielt utover i kampen. Dunham var fantastisk i målet og reddet det som var å redde..bortsett fra Stevensons da. Kan tilgi ham den.

Gud så nervøs jeg var utover i kampen. Satt nærmest å skalv... Heldigvis endte det godt!
ville sette stor pris på om dere nå kunne slå Flyers

ratsgirl is offline  
Old
02-12-2004, 02:19 PM
rangers
Registered User

Quote:
ville sette stor pris på om dere nå kunne slå Flyers
Hehe...sorry. Ikke en sjans i ******* at vi slår Flyers. Sather, dum som han er, starter nok Dunnie i kvell også...

rangers is offline  
Old
02-17-2004, 05:50 PM
rangers
Registered User

Og der forsvant Sullivan... Skulle gjerne sett han på Rangers. En spiller som alltid viser innsats.

Er Zhamnov neste?

rangers is offline  
Old
02-18-2004, 02:24 AM
Max Denby
Registered User

Max Denby's Avatar

Quote:
Og der forsvant Sullivan... Skulle gjerne sett han på Rangers. En spiller som alltid viser innsats.

Er Zhamnov neste?
Mye som tyder på det....han blir sikkert ikke den siste heller

Max Denby is offline  
Old
02-19-2004, 05:19 PM
rangers
Registered User

Quote:
Originally Posted by anders
Mye som tyder på det....han blir sikkert ikke den siste heller
Hehe...hat trick + 1 assist i debuten på den godeste Sullivan. 5 assist på Zdlicky som Rangers gav bort i Dunham traden i fjor

Ærlig talt. Nå er det nok. 7 år uten playoffs er patetisk. Håper vi taper de resterende kampene (bortsett fra de 2 mot Islanders) og skaffer oss et høyt draft pick.

Sather må gjerne finne det for godt å trade spillere som Leetch (Dallas, Colorado Philly, Devils!?) og Kovalev (Vancouver, Buffalo, Detroit) ved deadlinen. Jeg kommer ikke til a gråte en tåre. På tide å glemme 94. Bytt dem for prospects og picks!

rangers is offline  
Old
02-19-2004, 06:45 PM
rangers
Registered User

Og der forsvant Zhamnov til Philly. Den hadde jeg ikke forventet! Interessant...

rangers is offline  
Old
02-23-2004, 05:32 PM
ratsgirl
Rookie User

Quote:
Og der forsvant Zhamnov til Philly. Den hadde jeg ikke forventet! Interessant...
tror du det blir noe rangers salg?

ratsgirl is offline  
Old
02-23-2004, 05:55 PM
rangers
Registered User

Quote:
tror du det blir noe rangers salg?
Får inderlig håpe det! Krysser fingrene for flere tap, storsalg ved deadlinen og flere bra draft picks. Et lag som klarer å slippe inn 7 (!!!!!) mål mot Devils på hjemmebane fortjener ikke bedre.

Selg:

Alex Kovalev Jeg liker ham, men han presterer ikke. Kanskje det beste vi har å selge. Kan muligens skaffe oss et 1 runde pick og et bra prospect fra Vancouver, Buffalo eller Detroit..

Petr Nedved Ett andre runde pick eller to? Bra center som kunne passet inn i et lag som Detroit, LA eller Toronto..

Brian Leetch Ja, selv om Leetch egentlig fortjener å legge opp som en Ranger bør man tenke på hva som er best for klubben. Colorado, Toronto eller Devils (?) ville nok bladd opp for #2.

Chris Simon Tøff ving som har imponert meg denne sesongen. Ottawa, Colorado eller Vancouver er mulige destinasjoner for ett 3 runde pick.

Malakhov og Mironov...UT! Vi tar hva vi får.Skal bort.. om enn gratis!

Hva synes du om tanken på Leetch i Devils uniform? Kunne blitt bra det!

rangers is offline  
Old
02-23-2004, 06:22 PM
ratsgirl
Rookie User

Quote:
Får inderlig håpe det! Krysser fingrene for flere tap, storsalg ved deadlinen og flere bra draft picks. Et lag som klarer å slippe inn 7 (!!!!!) mål mot Devils på hjemmebane fortjener ikke bedre.

Selg:

Alex Kovalev Jeg liker ham, men han presterer ikke. Kanskje det beste vi har å selge. Kan muligens skaffe oss et 1 runde pick og et bra prospect fra Vancouver, Buffalo eller Detroit..

Petr Nedved Ett andre runde pick eller to? Bra center som kunne passet inn i et lag som Detroit, LA eller Toronto..

Brian Leetch Ja, selv om Leetch egentlig fortjener å legge opp som en Ranger bør man tenke på hva som er best for klubben. Colorado, Toronto eller Devils (?) ville nok bladd opp for #2.

Chris Simon Tøff ving som har imponert meg denne sesongen. Ottawa, Colorado eller Vancouver er mulige destinasjoner for ett 3 runde pick.

Malakhov og Mironov...UT! Vi tar hva vi får.Skal bort.. om enn gratis!

Hva synes du om tanken på Leetch i Devils uniform? Kunne blitt bra det!
hmmm..leetch er bra, men ikke akkurat det vi trenger...
hva tror du skjer med dunham, da?

ratsgirl is offline  
Old
02-23-2004, 06:55 PM
rangers
Registered User

Quote:
hmmm..leetch er bra, men ikke akkurat det vi trenger...
hva tror du skjer med dunham, da?
Hehe..hva trenger dere da? Kommer Stevens tilbake til playoffsen?

Dunham ja...får ikke sett så mye av han da, men han har spilt bra i de fleste kampene jeg har sett han stå. Husker spesielt Rangers - Carolina i MSG (en av de kampene jeg så i NYC). Satt omtrent på nivå med det målet Dunnie voktet i 2 perioder. Tror aldri noen har imponert meg så mye noen gang. Han stoppet så godt som alt! Var høyt og lavt, reddet skudd fra midt i "slotten", 2 mot 1 kontringer og spilte kort sagt fantastisk. Kunne lett sluppet inn en 4-5 mål hvis det ikkje hadde vært for Dunham i mål. Når det er sagt...

Tror egentlig ikke det er Dunham som er problemet, men heller forsvaret. Spesielt Poti og Leetch når de spiller sammen lar angripere crashe målet på jakt etter returer. Dunham kan ikke gjøre så mye når angripere "ligger over han" og Poti og Leetch bare står å ser på!

rangers is offline  
Old
02-23-2004, 07:22 PM
rangers
Registered User

Herlig start!

1-0 MTL etter 1 min! :mad:

rangers is offline  
Old
03-10-2004, 08:04 PM
WADEugottaBELAKthat
Flynt Flossy

WADEugottaBELAKthat's Avatar

Quote:
For alle som er interesserte.... Er ganske sikker på at Rangers i dag recalla Lawrence Nycholat fra Hartford. Sjansen for at han får sin NHL debut i dag mot Boston er STOOOOR.....

Heia Lawrence!

Kong Abel,

Sorry at jeg har ikke vaert paa for et tid. Takk for forsekning. Kansje Lawrence skal bli paa laget for et tid etter rangers delte leetch og malakhov.

WADEugottaBELAKthat is offline  
Old
03-11-2004, 08:17 AM
rangers
Registered User

Quote:
Originally Posted by Minnesota Norse Star
Kong Abel,

Sorry at jeg har ikke vaert paa for et tid. Takk for forsekning. Kansje Lawrence skal bli paa laget for et tid etter rangers delte leetch og malakhov.
Hehe, ikke noe problem!

Nycholat spilte et par kamper før han ble sendt ned igjen. Han spilte for det meste på 1st pairingen med Leetch. Gjorde sine saker bra, men ble altså til slutt sendt ned igjen da våre vanlige forsvarsspillere begynte å komme tilbake etter skade.

Nå er jo Malakhov, Leetch og DeVries tradet bort og veien ligger åpen for spillerne i Hartford. Bruce Lampman og Nycholat kjemper vel om en ledig plass på rosteren til Rangers. Lampman gjorde sine saker perfekt i debuten mot Atlanta (2-0 seier) og er vel muligens favoritt. Sjansen er der fortsatt for Lawrence, men han må gripe den.

Uansett, kjekt å se at Sather har tatt til vettet! Jeg har en følelse av å snart få vite hvordan Chicago fansen har d :mad: Men det går alltid bra til slutt!

Rangers vinner Stanley Cup i 2007!

rangers is offline  
Old
03-12-2004, 11:15 AM
WADEugottaBELAKthat
Flynt Flossy

WADEugottaBELAKthat's Avatar

Vaa tror du om han Fedor Tyutin? Tror du han aer "the real deal"?

WADEugottaBELAKthat is offline  
Old
03-12-2004, 08:21 PM
rangers
Registered User

Quote:
Originally Posted by Minnesota Norse Star
Vaa tror du om han Fedor Tyutin? Tror du han aer "the real deal"?
Det er vanskelig å si. Har bare sett ham spille 1 gang (mot Ottawa i MSG) og da gjorde han sine saker svært bra. Registrerte blant annet sitt første NHL poeng da han la pasningen til Holiks mål.

De fleste mener at Tyutin har en stor framtid i NHL. Han er solid i egen sone og har samtidig bra offensive instinkter. Tviler på at han blir en ny Leetch, men har troen på at han kan bli en solid #2 forsvarer om noen år. Det trenger vi!

rangers is offline  
Old
03-12-2004, 08:52 PM
rangers
Registered User

Update: Sitter her og hører på Rangers - Lightning og Tyutin imponerer meg sammen med Bryce Lampman som også er en ung forsvarer. Kanskje er framtiden lysere enn først forventet?

rangers is offline  
Old
03-13-2004, 09:29 PM
rangers
Registered User

Tyutin scoret nettopp sitte første NHL mål. Ganske spesielt ettersom det kom i undertallspill 3 mot 5!

rangers is offline  
Old
03-15-2004, 10:31 AM
GKJ
Global Moderator
Entertainment

GKJ's Avatar

Country: United States
vCash: 50
Say what?

GKJ is offline  
Old
03-15-2004, 11:17 AM
rangers
Registered User

Quote:
Originally Posted by go kim johnsson
Say what?
Ikkje så møye! E litt slakke i dag. Lade opp te Rangers - Devils vettdu :p Kan bli hardt nok d...

Koss e d me deg?

rangers is offline  
Closed Thread

Forum Jump

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules