Lør 1. New Jersey - Colorado (Canal + Zap)
Søn 2. Ny Rangers - Colorado
Ons 5. New Jersey - San Jose
Lør 8. NY Rangers - Philadelphia (Canal + Zap)
Søn 9. Columbus - Calgary
Ons 12. Dallas - Detroit
Lør 15. New Jersey - NY Rangers (Canal + Blå)
Søn 16. Atlanta - Florida
Ons 19. Detroit - Columbus
Lør 22. Edmonton - Montreal
Søn 23. Atlanta - Pheonix
Ons 26. Detroit - Edmonton
Lør 29. Los Angeles - Chicago (Canal + Zap)
Søn 30. Edmonton - San Jose
Herlig hockeymåned! Mye Rangers, Edmonton og Atlanta, lite Islanders, Anaheim Mighty Ducks og Minnesota!
Oioi, dette var ikke bra. 5-0 tap mot Devils. Jaja, nye muligheter mot Blackhawks i dag!
2-2 mot Blackhawks. Messier er i form, Kovalev er det ikke. Dunham spiller bra og det skal vi være glade for! Hvor lang tid går det før Sather gjør en trade eller to?
2-2 mot Blackhawks. Messier er i form, Kovalev er det ikke. Dunham spiller bra og det skal vi være glade for! Hvor lang tid går det før Sather gjør en trade eller to?
og 2-2 mot San Jose. Dette går jo bare bedre og bedre :p
Sather er den som burde trades først.
og 2-2 mot San Jose. Dette går jo bare bedre og bedre :p
Sather er den som burde trades først.
Ja, hadde det bare vært så lett :mad: Sather hadde kanskje peiling en gang, men ikke nå lenger. Bedre blir det sikkert ikke i kveld heller. Avalanche i Denver er ikke akkurat den enkleste oppgaven, spesielt ikke "uten" Kovalev, Nedved, Carter og Hlavac De gjør ingen verdens ting!!
Ja, da har jeg nyhetene alle ventet på! Etter å ha snoket rundt på canal plus sine hjemmesider har jeg funnet ut at de ihvertfall viser Rangers 3 ganger i Desember!
1. Desember: Toronto - Rangers i MSG
7. Desember: Tampa Bay - Rangers i MSG
14 (15?). Desember: Rangers - Toronto i Air Canada Center
Noen andre som skal sitte oppe å se Edmonton - Montreal i kveld? Det skal jeg!!
Heia Edmonton!
Spennende og morsom kamp i går. 4-3 til Montreal endte den. I kveld var det Atlanta - Phoenix på tven her hjemme. Kjedelig kamp som Atlanta vant 1-0. Hvorfor kunne de ikke sendt Rangers - Senators isteden??
Va tror dere om alt snakken av Jaromir Jagr til NYRangers? Ville du fortakki han vist du vaar GM (Generally Misguided) Glen Sather? Eller tror du dat NY spiller bederer naa og trenger til og holde stil og develop chemistry med verandre?
Va tror dere om alt snakken av Jaromir Jagr til NYRangers? Ville du fortakki han vist du vaar GM (Generally Misguided) Glen Sather? Eller tror du dat NY spiller bederer naa og trenger til og holde stil og develop chemistry med verandre?
Det kommer helt ann på! Får vi tak i Jagr + Gonchar eller Witt for Poti og Carter er jeg helt for det. Må vi derimot ut med Lundmark, Blackburn, Moore, Murray eller Tjutin sier jeg takk, men nei takk. Capitals må også betale en god del av lønna hans for at det i det hele tatt skal være aktuelt for oss å ta Jagr.
Etter å ha sett kampen i går er jeg delvis sjokkert over effektiviteten vi hadde foran Toronto`s mål. Bommet på nesten alt! Toronto scoret selvfølgelig på det meste av sjanser og ikke-sjanser. Vi kunne egentlig trengt en Pavel Bure type, en målscorer! Jagr har jo et sterkt ønske om å spille i New York og jeg tror han ville gjort det bra på en linje med Lindros.
BTW: Så noen PP målet til Hlavac i går? Det var SWEET! Herlig forarbeid av Lindros!
satt og så på kampen og lytta til Jackets kampen på internett radio .. men da jeg slo av leda Philly fortsatt. Imponerende av Jagr. Skulle gjerne sett ham centre nash =p
satt og så på kampen og lytta til Jackets kampen på internett radio .. men da jeg slo av leda Philly fortsatt. Imponerende av Jagr. Skulle gjerne sett ham centre nash =p
Ser jo lovende ut med Brule og Fritsche. Så du høydepunktene fra Washington? Virket som CBJ spilte bra, men Caps har jo Ovechkin da...