HFBoards

Go Back   HFBoards > NHL Eastern Conference > Atlantic Division > Montreal Canadiens
Mobile Hockey's Future Become a Sponsor Site Rules Support Forum vBookie Page 2
Notices

Game Thread Stupide BOS/MTL

Closed Thread

Thread Tools
Old
04-07-2004, 07:58 AM
Moumni_Bachir
Registered User

vCash: 500
Send a message via ICQ to Moumni_Bachir
Game Thread Stupide BOS/MTL

Bonjour et bienvenu aux séries d'après saison, émission spéciale aujourd'hui, ouais, il n'y a pas de caméraman...merde. Avec moi, Perry Putride, Pete Palourde, Chris Crisse et Rocky Bertrand qui vont faire leur prédiction des séries et nous ont préparé une chronique. Commençons tout d'abord avec Pete Palourde, on garde le meilleur pour la fin.

Pete:

Salut Moum! Moum Boucher hahaha!

Moumni:

Ok, Pete...tu sais ce qui arrive quand tu niaise les motards.

Pete:

Euh non, c'est tu eux qui te lache pas, qui t'envois des lettres pis qui prenne ton argent?

Moumni:

Non ça c'est les disques columbia. Mais parle nous donc de ta chronique mon "Pal".

Pete:

Ouais, j'ai entrevu-é Patrice Bergeron qui vient d'un sale taudis BS, l'Ancienne Lorette. Je vous invite donc à entendre ce...ci.

PP: Salut, Patrice, aurais-tu quelques minutes à me donner pour un entrevue, ou 25¢ pour un café?

PB: Ti peux ben aller chier, veux rien sawoer.

PP: C'est pour Sportscave, un réseau...intel...resplen..magni...de télé.

PB: Heye, j'ai dit que je voulais rien sawoer.

PP: T'es dur avec les médias mon Pat.

PB: Moi je chie sur la TV pis la Radio.

PP: Tu peux être sur que je t'emmenerais pas dans un Futur shop! HAHAHA. J'ai entendu dire que tu venais de l'Ancienne Lorette, c'est pas gros, pis c'est creux longtemps, hein?

PB: Met's en, quand j'étais petit, pour awoer assez de joueurs sur notre équipe de hockey y fallait qu'on repeche des homards. À la longue ils dev'nait meilleurs que nous autre, les esties.

PP: Ça devait pas être drole

PB: Non, mais c'était quand même moins pire que de se faire déjouer par un pétoncle.

PP: D'où ça t'es venu l'idée de devenir joueur de hockey.

PB: Quand j'étais petit, je travaillais comme éplucheur de poissons. J'sentais tellement le poisson! C'est là que j'ai commencé à m'habituer à voir les filles s'évanouir en m'approchant. Pis j'ai voulu continuer.

PP: Bon, tu dois m'excuser...je dois y...

COUPER COUPER.

Pete:

Bon ben c'était ça ma chronique.

Moumni:

Pas mal pour un débutant. Suivant!

Perry:

Blahaaaaaa, Blahaaaaaaaaaa...S'cuse moé, mon rhume me tue.

Moumni:

*s'essuyant le visage* Je commence à le savoir t'en fais pas, alors qu'est-ce que tu nous a préparé mon Perry.

Perry:

Pour qu'la rivalité continusse, j'ai décidé de faire un speech à la Don Cherry.

Moumni:

Ok, super, ça risque de faire ben de la marde, ben de la marde égale pas mal d'autre auditeurs, pas mal d'auditeurs égale pas mal plus de cash, pas mal plus de cash égale PLUS DE PETE PALOURDE!

Pete Palourde:

Heye, je t'ai entendu Moum.

Perry:

Je commence, heye mes Bruiny Surin, ouais ouais, vous les crottés qui s'habille en jaune et noir. Je vous souhaite la défaite, l'humiliation, pis que vos femmes vous lache tellement elles auront pitié de vos vieux culs de perdants. Des gros sales comme vous ça mérite même pas une claque généreuse venant de ma main tellement vous êtes hideux et répugnant, je vous souhaite la MOR...

Moumni:

Wooooow...arrête moi ça Perry, ça se dit pas des affaire comme ça.

Perry:

Toi, ta farme. Vous, les merdeux de la ville des binnes, vous les Thornton, pis les...les autres, je vous envoie mon bras d'honneur saupoudré de quelques sacres...tel que ********, esti, d'calisse...

Moumni:

Sécurité!!!

Perry:

Vous, mes chiens, mes sales, mes Hochelaga, vous perdez rien pour attendre, mon pieds vient de la ville Cul de Bruins sales, et il s'ennuie de son pays...

Moumni:

Bon, emmenez moi ce débile. Bon Chris Crisse, en forme.

Chris Crisse:

Perry m'a volé ma chronique, j'ai pu rien à dire sibarnak. Ha ben rapeaux d't'oele...

Moumni:

Bon bordel, alors, Rocky Bertrand!? Première apparition!

Rocky:

Hey, hey, moi je viens de Maniwaki, j'ai ma carte d'indien, je paye pas de taxes pis l'univarsité c'est gratis pour moi. L'accent, c'tun mélange de vedette country, pis de vieux chat mohawk, étonne toi pas mon ami! Pour today, vu que c'est mon premier temps avec ici. J'ai interviwer 3 joueurs de Boston, Joe Thornton, Andrew Raycroft et Glen Murray.

Rocky: Salut Salut, les gars, je viens vous interviewer dans le cadre d'une chronique.

Tous les trois: OK!
Andrew: Heye lache mon casque c'est pas un jouet
Joe: Mwahahaha, un casque.
Glenn: Ok, mais je peux tu jouer avec ton jack strap debord?

Rocky: Donc, chacun votre tour je vous pose une question.

Tous les trois: OK!
Andrew: Lache mon jack strap c'est pas un jouet
Joe: Mwahahaha, un jack strap.
Glenn: Y sent drole en tout cas, tu l'as pas mis dans la machine?

Rocky: Ok guys, discipline. Combien font 3 X 3 Andrew?

Andrew: 1540

Rocky: Ok, ouch ça part mal. Combien font 3 X 3 Glenn?

Glenn: Mardi.

Rocky: Heyoye, finalement combien font 3 X 3 Joe?

Joe: Heu...9.

Rocky: Bravo, comment t'as fait Buddy trop fort!

Joe: C'est simple, j'ai fait 1540 divisé par Mardi!

Rocky: J'en ai assez.

Moumni:

Alors, on peut voir que...Rocky va retourner dans sa réserve indienne.

Passons à l'avant match!

__________________________________________________ ____________________

Avant match!

Pour ce début des séries aucune nouvelles initiative a été prise, pour ceux qui vont dire Haaaaa, ou ben Meeeerde, ou ben Zuuuuut. Il est temps de reprendre votre vie en main.

Face à Face:

Martin Lapointe
VS
Steve-O Bégin

Deux quebecese intense, fous, qui ont surement manqué d'amour une bonne fois dans leur vie, qui règle leurs problèmes par leurs poings pis leur ptite face à fesser d'dans. Deux gars qui mérite de faire partie des la nouvelle série de Louis Saia, histoire de Bar.

Perry Putride de la prison haute sécurité vous souhaite une ******** de calisse de bonne game.

Prochainement nous allons nous pencher sur les questions existencielle, qu'est-ce qu'un Boynton et un Raycroft?

Moumni_Bachir is offline  
Old
04-07-2004, 08:44 AM
Mooch
Registered User

Mooch's Avatar

Country: Canada
Send a message via MSN to Mooch
I wish i knew french. I dont understand a damn word. LOL!

Mooch is offline  
Old
04-07-2004, 08:48 AM
ChrisF
Registered User

ChrisF's Avatar

Country: United States
wow, i forgot why i hate visiting montreal... thanks for reminding me.

ChrisF is offline  
Old
04-07-2004, 08:49 AM
Howie Morenz
Registered User

Quote:
Originally Posted by Mooch
I wish i knew french. I dont understand a damn word. LOL!
I do,and it's still hard to understand.

Howie Morenz is offline  
Old
04-07-2004, 09:05 AM
All-Star
Registered User

All-Star's Avatar

:lol

All-Star is offline  
Old
04-07-2004, 09:08 AM
Kafka
Registered User

Country: Martinique
Quote:
Originally Posted by Chris_Foll577
What is it? You don't like cities having a night life?

Kafka is offline  
Old
04-07-2004, 01:11 PM
ChrisF
Registered User

ChrisF's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kafka
What is it? You don't like cities having a night life?
no, i just dont like arrogant francophones who make fun of me or my team in french because they think i cant understand. and mtl is full of them.

Last edited by ChrisF: 04-07-2004 at 01:14 PM.
ChrisF is offline  
Old
04-07-2004, 01:21 PM
Fern
Registered User

Just learn french man

They still will make fun of you and your team but you will understand. BTW, you sure hate arrogant francophones like Raymond Bourque and Patrice Bergeron...

Fern is offline  
Old
04-07-2004, 01:23 PM
L'abstrait
Registered User

L'abstrait's Avatar

Country: Qatar
Send a message via MSN to L'abstrait
Quote:
no, i just dont like arrogant francophones who make fun of me or my team in french because they think i cant understand. and mtl is full of them.
I might wanna consider trying to learn french...

L'abstrait is offline  
Old
04-07-2004, 01:25 PM
VAN-HAB
Vancouver Habitant

VAN-HAB's Avatar

Quote:
oh man you wish you would speak more than one language...too bad for you!

VAN-HAB is online now  
Old
04-07-2004, 01:41 PM
Histrion
Registered User

Send a message via MSN to Histrion
Quote:
Uh? The «Game Thread Stupide» of Moumni is kind of a tradition around here and he's just joking around. If you take anything like that seriously, you seriously need to be given a bit of an humour sense. Even fans from the other team often read it and find it funny, not harmful. Anyways, I might suggest you to learn another language, like I did, it might help you understanding some things a little bit better.

Excellent game thread Moumni! Ça me remonte le moral, je dois me tapper une analyse littéraire, après m'être tappé un cours de psychologie, un test de statistiques et une pratique pour un questionnaire sur l'histoire et la politique pour une compétition. Je suis mort et, vraiment, ce game thread là m'a permis de me détendre un peu! Bon boulot.

Histrion is offline  
Old
04-07-2004, 02:03 PM
All-Star
Registered User

All-Star's Avatar

Quote:
He even calls his game threads the "Game Thread Stupide". I think his game threads are funny. You on the other hand with your biggoted remarks aren't very funny at all. :mad:

All-Star is offline  
Old
04-07-2004, 02:08 PM
chicpea*

Quote:
Yes, thanks for that. If you can't understand or don't "get" something why don't you just invade it? Makes sense.

chicpea* is offline  
Old
04-07-2004, 02:50 PM
L3DZ3P
Registered User

Quote:
Arrogant francophone????? haha its to much :lol just go else where if you don't like francophone .

L3DZ3P is offline  
Old
04-07-2004, 02:56 PM
Waltah*

tried to translate it for us people who have no idea how to read french, lol

Hello and welcome to the series according to season, special transmission today, ouais, there is not cameraman. ..merde. With me, Perry Putride, Pete Palourde, Chris Screeches and Rocky Bertrand that will do their prediction of the series and we prepared a chronic one. Begin first of all with Pete Palourde, one keeps the better one for the end.

Pete:

Good day Moum! Moum Butcher hahaha!

Moumni:

Ok, Pete. ..tu knows this that arrives when you niaise the motards.

Pete:

Non Euh, this was quiet them that you lache not, that t'envois you letters worse that takes your money?

Moumni:

No that this is the discs columbia. But speaks we therefore of your chronic one my "Pal".

Pete:

Ouais, I glimpsed é Patrice Bergeron that comes from a dirty slum BS, the former Lorette. I invite you therefore to hear this. ..ci.

PAGES: good day, Patrice, would you have some minutes to give me for an interview, or 25¢ for a coffee?

PB: Ti can ben to be going to dump, wants nothing sawoer.

PAGES: THIS IS for Sportscave, a network. ..intel...resplen..magni...de Tv.

PB: Heye, I said that I wanted nothing sawoer.

PAGES: ARE YOU hard with the media my Pat.

PB: Me I dump on the TV worse the Radio.

PAGES: You can be on that I would take you not in a Future shop! HAHAHA. I heard to say that you came from former Lorette, this is not big, worse it is hollow a long time, hein?

PB: Met's in, when I was small, for awoer enough of players on our team of hockey there was necessary that one repeche of the homards. To the long one they dev'nait better than we other, the esties.

PAGES: that did not have to be drole

PB: No, but it was nonetheless less worse than to do to frustrate itself by a pétoncle.

PAGES: FROM WHICH that came you the idea to become player of hockey.

PB: When I was small, I worked as éplucheur of fishes. J'sentais so the fish! This is there that I began getting used to me to see the girls to faint while approaching me. Worse I wanted to continue.

PAGES: Good, you have m'excuser...je has there...

CUT TO CUT.

Pete:

Good ben it was that my chronic one.

Moumni:

Not poorly for a beginner. Following!

Perry:

Blahaaaaaa, Blahaaaaaaaaaa. ..S'cuse moé, my cold kills me.

Moumni:

*Wiping itself the face* I begin to the knowledge does some for you not, while that you prepared us my Perry.

Perry:

For qu'la rivalry continusse, I decided to do a speech to the Gift Cherry.

Moumni:

Ok, great, that risks done ben of the marde, ben of the marde equals not poorly other listeners, not poorly of listeners equals not poorly more cash, not poorly more of cash equals MORE PETE PALOURDE!

Pete Palourde:

Heye, I heard you Moum.

Perry:

I begin, heye my Bruiny Surin, ouais ouais, you the muddy ones that gets dressed in yellow and black. I wish you the defeat, the humiliation, worse than your women you lache so they will pity your old bottoms of losers. Of the big dirty one as you that deserves even not a generous slap coming from my hand so you are hideous and repugnant, I wish you the MOR...

Moumni:

Wooooow. ..arrête me that Perry, that is said not matters as that.

Perry:

You, your farme. You, the ***** of the city of the binnes, you the Thornton, worse them. ..les other, I send you my honor arm sprinkled of some consecrate. ..tel than ********, esti, d'calisse...

Moumni:

Security!!!

Perry:

You, my dogs, my dirty ones, my Hochelaga, you lose nothing to await, my feet comes from city Bottom of dirty Bruins, and it is bored of his country...

Moumni:

Good, take me this feeble one. Good Chris Screeches, in forms.

Chris Screeches:

Perry flew me my chronic one, I have been able nothing to say sibarnak. Hectares ben rapeaux d't'oele...

Moumni:

Good brothel, then, Rocky Bertrand!? First apparition!

Rocky:

Hey, hey, me I come from Maniwaki, I have my card of Indian one, I pay not any taxes worse the univarsité this is gratis for me. The accent, c'tun mixes star country, worse of old cat mohawk, astonishes you not my friend! For today, seen that this is my first time with here. I have interviwer 3 Boston players, Joe Thornton, Andrew Raycroft and Glen Murray.

Rocky: good day good day, the guys, I come to interview you in the framework of a chronic one.

All the three: OK! Andrew: Heye lache my helmet this is not a toy Joe: Mwahahaha, a helmet. Glenn: Ok, but I can you to play with your
jack strap debord?

Rocky: Therefore, each your turn I ask you a question.

All the three: OK! Andrew: Lache my jack strap this is not a toy Joe: Mwahahaha, a jack strap. Glenn: THERE feels drole in any case, you did not put
it in the machine?

Rocky: Ok guys, discipline. How much do 3 X'S 3 Andrew?

Rocky: Ok, ouch that leaves poorly. How much do 3 X'S 3 Glenn?

Glenn: Tuesday.

Rocky: Heyoye, finally how much do 3 X'S 3 Joe?

Joe: Heu. ..9.

Rocky: Cheer, how did you too strong Buddy!

Joe: it is simple, I did 1540 divided one by Tuesday!

Rocky: I IN have enough.

Moumni:

Then, one can see that. ..Rocky will return in his reserve indian.

Let us pass to the before game!

Before game!

For this beginning of the series no new initiatives was taken, for those that will say Haaaaa, or ben Meeeerde, or ben Zuuuuut. It is times to resume your life in hand.

Facing Face:

Martin Lapointe VS steve-o Bégin

Two excessive, crazy quebecese, that have missed surement of love a good time in their life, that rule their problems by their fists worse their ptite facing to spank d'dans. Two guys that deserves to be part of the the new series of Louis Saia, Bar history.

Perry Putride of the high prison security wishes you a ******** of calisse of good game.

Soon we will lean ourselves on the questions existencielle, what that a Boynton and a Raycroft?

Waltah* is offline  
Old
04-07-2004, 02:58 PM
Waltah*

i have absolutley no idea what the hell all that mumbo jumbo is supposed to mean?

Waltah* is offline  
Old
04-07-2004, 02:58 PM
Mooch
Registered User

Mooch's Avatar

Send a message via MSN to Mooch
Quote:
Originally Posted by SC UL8R1990

Hello and welcome to the series according to season, special transmission today, ouais, there is not cameraman. ..merde. With me, Perry Putride, Pete Palourde, Chris Screeches and Rocky Bertrand that will do their prediction of the series and we prepared a chronic one. Begin first of all with Pete Palourde, one keeps the better one for the end.

Pete:

Good day Moum! Moum Butcher hahaha!

Moumni:

Ok, Pete. ..tu knows this that arrives when you niaise the motards.

Pete:

Non Euh, this was quiet them that you lache not, that t'envois you letters worse that takes your money?

Moumni:

No that this is the discs columbia. But speaks we therefore of your chronic one my "Pal".

Pete:

Ouais, I glimpsed é Patrice Bergeron that comes from a dirty slum BS, the former Lorette. I invite you therefore to hear this. ..ci.

PAGES: good day, Patrice, would you have some minutes to give me for an interview, or 25¢ for a coffee?

PB: Ti can ben to be going to dump, wants nothing sawoer.

PAGES: THIS IS for Sportscave, a network. ..intel...resplen..magni...de Tv.

PB: Heye, I said that I wanted nothing sawoer.

PAGES: ARE YOU hard with the media my Pat.

PB: Me I dump on the TV worse the Radio.

PAGES: You can be on that I would take you not in a Future shop! HAHAHA. I heard to say that you came from former Lorette, this is not big, worse it is hollow a long time, hein?

PB: Met's in, when I was small, for awoer enough of players on our team of hockey there was necessary that one repeche of the homards. To the long one they dev'nait better than we other, the esties.

PAGES: that did not have to be drole

PB: No, but it was nonetheless less worse than to do to frustrate itself by a pétoncle.

PAGES: FROM WHICH that came you the idea to become player of hockey.

PB: When I was small, I worked as éplucheur of fishes. J'sentais so the fish! This is there that I began getting used to me to see the girls to faint while approaching me. Worse I wanted to continue.

PAGES: Good, you have m'excuser...je has there...

CUT TO CUT.

Pete:

Good ben it was that my chronic one.

Moumni:

Not poorly for a beginner. Following!

Perry:

Blahaaaaaa, Blahaaaaaaaaaa. ..S'cuse moé, my cold kills me.

Moumni:

*Wiping itself the face* I begin to the knowledge does some for you not, while that you prepared us my Perry.

Perry:

For qu'la rivalry continusse, I decided to do a speech to the Gift Cherry.

Moumni:

Ok, great, that risks done ben of the marde, ben of the marde equals not poorly other listeners, not poorly of listeners equals not poorly more cash, not poorly more of cash equals MORE PETE PALOURDE!

Pete Palourde:

Heye, I heard you Moum.

Perry:

I begin, heye my Bruiny Surin, ouais ouais, you the muddy ones that gets dressed in yellow and black. I wish you the defeat, the humiliation, worse than your women you lache so they will pity your old bottoms of losers. Of the big dirty one as you that deserves even not a generous slap coming from my hand so you are hideous and repugnant, I wish you the MOR...

Moumni:

Wooooow. ..arrête me that Perry, that is said not matters as that.

Perry:

You, your farme. You, the ***** of the city of the binnes, you the Thornton, worse them. ..les other, I send you my honor arm sprinkled of some consecrate. ..tel than ********, esti, d'calisse...

Moumni:

Security!!!

Perry:

You, my dogs, my dirty ones, my Hochelaga, you lose nothing to await, my feet comes from city Bottom of dirty Bruins, and it is bored of his country...

Moumni:

Good, take me this feeble one. Good Chris Screeches, in forms.

Chris Screeches:

Perry flew me my chronic one, I have been able nothing to say sibarnak. Hectares ben rapeaux d't'oele...

Moumni:

Good brothel, then, Rocky Bertrand!? First apparition!

Rocky:

Hey, hey, me I come from Maniwaki, I have my card of Indian one, I pay not any taxes worse the univarsité this is gratis for me. The accent, c'tun mixes star country, worse of old cat mohawk, astonishes you not my friend! For today, seen that this is my first time with here. I have interviwer 3 Boston players, Joe Thornton, Andrew Raycroft and Glen Murray.

Rocky: good day good day, the guys, I come to interview you in the framework of a chronic one.

All the three: OK! Andrew: Heye lache my helmet this is not a toy Joe: Mwahahaha, a helmet. Glenn: Ok, but I can you to play with your
jack strap debord?

Rocky: Therefore, each your turn I ask you a question.

All the three: OK! Andrew: Lache my jack strap this is not a toy Joe: Mwahahaha, a jack strap. Glenn: THERE feels drole in any case, you did not put
it in the machine?

Rocky: Ok guys, discipline. How much do 3 X'S 3 Andrew?

Rocky: Ok, ouch that leaves poorly. How much do 3 X'S 3 Glenn?

Glenn: Tuesday.

Rocky: Heyoye, finally how much do 3 X'S 3 Joe?

Joe: Heu. ..9.

Rocky: Cheer, how did you too strong Buddy!

Joe: it is simple, I did 1540 divided one by Tuesday!

Rocky: I IN have enough.

Moumni:

Then, one can see that. ..Rocky will return in his reserve indian.

Let us pass to the before game!

Before game!

For this beginning of the series no new initiatives was taken, for those that will say Haaaaa, or ben Meeeerde, or ben Zuuuuut. It is times to resume your life in hand.

Facing Face:

Martin Lapointe VS steve-o Bégin

Two excessive, crazy quebecese, that have missed surement of love a good time in their life, that rule their problems by their fists worse their ptite facing to spank d'dans. Two guys that deserves to be part of the the new series of Louis Saia, Bar history.

Perry Putride of the high prison security wishes you a ******** of calisse of good game.

Soon we will lean ourselves on the questions existencielle, what that a Boynton and a Raycroft?
Thanks, but to confusing to read.

I have a headache now, lol!

Mooch is offline  
Old
04-07-2004, 03:14 PM
Boardish
Registered User

Boardish's Avatar

Quote:
Originally Posted by Moumni_Bachir
Moumni:

Ok, Pete...tu sais ce qui arrive quand tu niaise les motards.

Pete:

Euh non, c'est tu eux qui te lache pas, qui t'envois des lettres pis qui prenne ton argent?

Moumni:

Non ça c'est les disques columbia. Mais parle nous donc de ta chronique mon "Pal".

Un de tres plus drole thread Moumni. Hahah!

By the way, Chris_Folls577, Moumni isn't bashing your team, your player, your city, your mother or something. It's called jokes. If you don't even know french, how can you say that he's making fun of ''you''?

Boardish is online now  
Old
04-07-2004, 03:24 PM
Histrion
Registered User

Send a message via MSN to Histrion
Quote:
Well, I'm sorry to tell you this, but trying to translate that with Babelfish is, unfortunatly, useless. The fact is that Moumni wrote it in slangish, agrammatical French which makes it impossible to translate properly with a computer-program. Also, some of these words have no equivalent in English and the sense of the text would be lost. It should be noted that Moumni isn't reknowned for writting very grammatical messages so I doubt you can translate what he's saying.

I'd like to translate it for you but I have quite a big homework and I'm not all that good with my second language (English) so I can't really translate slangish French into it's English equivalent (if it exists)...

Have a nice day, though.*

*Well, as long as you can have a nice day without the Bruins winning the game, of course.

Histrion is offline  
Old
04-07-2004, 03:26 PM
Brisson11
Registered User

Send a message via MSN to Brisson11
Let me guess, you translated that with an online translator. Nice try though

Anywho, don't come in the habs forums if you don't like us "joking" around!

Brisson11 is offline  
Old
04-07-2004, 03:45 PM
electric
Registered User

Can't we all get along, here? :lol

electric is offline  
Old
04-07-2004, 03:56 PM
Moumni_Bachir
Registered User

Send a message via ICQ to Moumni_Bachir
Hahaha, des anglais!

Well, I am so sorry for you that you can't understand my jokes because there is some who are funny. Excuse me for my poor english, that's probably look like a children trying to explain something to a scientist.

Bon, je suis vraiment désolé pour vous que vous ne compreniez pas mes blagues parce qu'il y en a une coupe qui sont ben drole. Excusez-moi pour mon pauvre anglais, ça ressemble surement à un enfant qui essaye d'expliquer quelque chose à un scientifique. Verrat!

Pis pour celui qui l'a traduis...c'était mauvais en esti! Même un sénile, dans sa pisse, drogué et iroquois aurais pas pu faire pire.

Moumni_Bachir is offline  
Old
04-07-2004, 03:57 PM
Brisson11
Registered User

Send a message via MSN to Brisson11
NO! Boys this is war

Brisson11 is offline  
Old
04-07-2004, 04:14 PM
felixd
Registered User

Quote:
same for francophones when they go to Boston big guy

felixd is offline  
Old
04-07-2004, 04:25 PM
felixd
Registered User

Quote:
.

:lol meme plus drole en anglais!

felixd is offline  
Closed Thread

Forum Jump

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules